dc.contributor.author |
Москаленко, В. А.
|
|
dc.date.accessioned |
2021-02-04T08:33:29Z |
|
dc.date.available |
2021-02-04T08:33:29Z |
|
dc.date.issued |
2018 |
|
dc.identifier.uri |
http://ir.stu.cn.ua/123456789/21070 |
|
dc.description |
Москаленко, В. А. Ревеню-менеджмент як інструмент маркетингу / В. А. Москаленко // Маркетинг в умовах розвитку цифрових технологій : матеріали Всеукр. наук.-практ. інтернет-конф. (м. Луцьк, 5 жовт. 2018 р). – Луцьк : ІВВ Луцького НТУ, 2018. – С. 303-306. |
en_US |
dc.description.abstract |
В умовах ведення діяльності у висококонкурентному середовищі саме ревеню-менеджмент представляється запорукою підвищення конкурентоспроможності та успішності підприємств гостинного та туристичного бізнесу. Ревеню-менеджмент – це технологія формування цінової політики на основі прогнозування попиту, спрямована на забезпечення високої прибутковості підприємства або компанії. |
en_US |
dc.language.iso |
uk |
en_US |
dc.publisher |
Луцьк : Луцький НТУ |
en_US |
dc.subject |
ревеню-менеджмент |
en_US |
dc.title |
Ревеню-менеджмент як інструмент маркетингу |
en_US |
dc.type |
Working Paper |
en_US |