IRChNUT
Електронний архів Національного університету "Чернігівська політехніка"

Управління маркетинговим комплексом підприємства:поняття, принципи, методи

ISSN 2415-363X

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Москаленко, В. А.
dc.contributor.author Летошко, К. А.
dc.date.accessioned 2021-02-04T08:55:35Z
dc.date.available 2021-02-04T08:55:35Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.uri http://ir.stu.cn.ua/123456789/21072
dc.description Москаленко, В. А. Управління маркетинговим комплексом підприємства: поняття, принципи, методи / В. А. Москаленко, К. А. Летошко // Інфраструктура ринку. - 2018. - Вип. 25. - С. 368-373. en_US
dc.description.abstract Стаття присвячена питанню вивчення управління маркетинговим комплексом підприємства за видом діяльності «виробництво». Проаналізовані головні поняття з управління підприємством. Досліджені основні принципи та методи управління маркетинговим комплексом підприємства. На прикладі окремого підприємства розкрито найважливіші елементи маркетингу. Запропоновані стратегії розвитку управління маркетинговим комплексом підприємства. en_US
dc.language.iso uk en_US
dc.relation.ispartofseries Інфраструктура ринку;Вип. 25
dc.subject управління en_US
dc.subject стратегія en_US
dc.subject управління маркетингом en_US
dc.subject маркетинговий комплекс en_US
dc.subject елементи маркетингу en_US
dc.subject управление en_US
dc.subject стратегия en_US
dc.subject управление маркетингом en_US
dc.subject маркетинговый комплекс en_US
dc.subject элементы маркетинга en_US
dc.subject management en_US
dc.subject strategy en_US
dc.subject marketing management en_US
dc.subject marketing complex en_US
dc.subject marketing elements en_US
dc.title Управління маркетинговим комплексом підприємства:поняття, принципи, методи en_US
dc.title.alternative Management of marketing complex of enterprise: the concept, principles, methods en_US
dc.type Article en_US
dc.description.abstractalt1 Статья посвящена вопросу изучения управления маркетинговым комплексом предприятия по виду деятельности «производство». Сделан анализ главных определений по управлению предприятием. Исследованы основные принципы и методы управления маркетинговым комплексом предприятия. На примере отдельного предприятия раскрыты важнейшие элементы маркетинга. Предложены стратегии развития управления маркетинговым комплексом предприятия. en_US
dc.description.abstractalt2 The article is devoted to the study of the management of the marketing complex of the enterprise by type of activity “production”. The main concepts of enterprise management are analysed. The basic principles and methods of management of the marketing complex of the enterprise are investigated. An example of an individual company discloses the most important elements of marketing. The strategies of development of management of marketing complex of the enterprise are offered. en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних розділах

Показати скорочений опис матеріалу