Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Чернета, О. Г.![]() |
|
dc.contributor.author | Буря, О. І.![]() |
|
dc.contributor.author | Набережна, О. О.![]() |
|
dc.contributor.author | Волощук, Р. Г.![]() |
|
dc.date.accessioned | 2021-02-23T09:42:04Z | |
dc.date.available | 2021-02-23T09:42:04Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.uri | http://ir.stu.cn.ua/123456789/21329 | |
dc.description | Чернета, О. Г. Технологія відновлення і зміцнення поверхневого шару деталей автомобіля / О. Г. Чернета, О. І. Буря, О. О. Набережна, Р. Г. Волощук // Комплексне забезпечення якості технологічних процесів та систем (КЗЯТПС – 2018) : матеріали тез доп. VІІІ Міжнар. наук.- практ. конф. (м. Чернігів, 10-12 трав. 2018 р.) : у 2-х т. – Чернігів : ЧНТУ, 2018. – Т. 1. – С. 100-101. | en_US |
dc.description.abstract | Мікротвердість поверхневого шару після лазерного борування збільшилася в два-три рази (Hμ3500-4200) в порівнянні з вихідною структурою кулачка розподільного валу (Hμ1800-2600), що доводить про перспективність даної технології відновлення і зміцнення деталей. | en_US |
dc.language.iso | uk | en_US |
dc.publisher | ЧНТУ | en_US |
dc.subject | деталі автомобіля | en_US |
dc.subject | наплавлення шару металу | en_US |
dc.title | Технологія відновлення і зміцнення поверхневого шару деталей автомобіля | en_US |
dc.type | Working Paper | en_US |