IRChNUT
Електронний архів Національного університету "Чернігівська політехніка"

Методологія і організація наукових досліджень у маркетингу : методичні вказівки до виконання контрольної роботи для здобувачів ступеню вищої освіти «магістр» спеціальності 075 «Маркетинг»

ISSN 2415-363X

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Полковниченко, С. О.
dc.date.accessioned 2021-03-18T12:01:19Z
dc.date.available 2021-03-18T12:01:19Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.uri http://ir.stu.cn.ua/123456789/21637
dc.description Методологія і організація наукових досліджень у маркетингу : метод. вказівки до виконання контр. роботи для здобувачів ступеню вищ. освіти «магістр» спец. 075 «Маркетинг» / уклад. С. О. Полковниченко. - Чернігів : НУ «Чернігівська політехніка», 2021. - 16 с. en_US
dc.description.abstract Мета виконання контрольної роботи з дисципліни «Методологія і організація наукових досліджень у маркетингу» – поглибити, узагальнити та закріпити знання, які здобувачі вищої освіти одержують у процесі навчання, навчити їх працювати з науковою літературою, статистичними даними, пов’язувати теорію із практикою, сформувати вміння робити висновки, а також представляти (презентувати) свою доповідь перед аудиторією. en_US
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Чернігів : НУ "Чернігівська політехніка" en_US
dc.title Методологія і організація наукових досліджень у маркетингу : методичні вказівки до виконання контрольної роботи для здобувачів ступеню вищої освіти «магістр» спеціальності 075 «Маркетинг» en_US
dc.type Learning Object en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних розділах

Показати скорочений опис матеріалу