dc.contributor.author |
Заіка, А. Ю.
|
|
dc.date.accessioned |
2021-03-24T14:19:51Z |
|
dc.date.available |
2021-03-24T14:19:51Z |
|
dc.date.issued |
2020 |
|
dc.identifier.uri |
http://ir.stu.cn.ua/123456789/21658 |
|
dc.description |
Заіка, А. Ю. Забезпечення розвитку роздрібного підприємства «Все для свята» шляхом впровадження технологій електронної комерції: магістерська робота : 076 Підприємництво, торгівля та біржова діяльність / А. Ю. Заіка ; керівник роботи Соломаха І. В. ; Національний університет «Чернігівська політехніка», кафедра підприємництва і торгівлі. – Чернігів, 2020. – 79 с. |
en_US |
dc.description.abstract |
Об’єкт дослідження – процес здійснення замовлень через соціальні мережі та інтернет-сайти.
Предмет дослідження – інтернет просування товарів та послуг.
Метою роботи є удосконалення та обґрунтування комплексу методів інтернет-просування для підприємства «Все для свята» ФОП «Коваль Л.С.».
Методи дослідження – загальнонаукових метод, дедуктивний метод, метод системного аналізу.
В першому розділі було розглянуто основні поняття та принципи функціонування електронного бізнесу, основні переваги та недоліки функціонування електронного бізнесу та електронної комерції, розглянуто глобальні тенденції розвитку електронної комерції.
В другому розділі надано організаційно-економічну характеристику досліджуваному підприємству, розглянуто ефективність розвитку підприємства та особливості його діяльності, здійснено маркетинговий аналіз підприємства та проведено огляд просування конкурентів в мережі Інтернет.
В третьому розділі було визначено можливі напрямки розвитку підприємства у сфері електронної комерції, розроблено механізм впровадження та реалізації електронної торгівлі на досліджуваному підприємстві, та обґрунтовано економічну ефективность реалізації запропонованих напрямків. |
en_US |
dc.language.iso |
uk |
en_US |
dc.publisher |
Чернігів |
en_US |
dc.subject |
електронна комерція |
en_US |
dc.subject |
електронний бізнес |
en_US |
dc.subject |
інтернет-торгівля |
en_US |
dc.subject |
електронна торгівля |
en_US |
dc.subject |
Інтернет-магазин |
en_US |
dc.subject |
соціальні мережі |
en_US |
dc.subject |
e-commerce |
en_US |
dc.subject |
e-business |
en_US |
dc.subject |
online commerce |
en_US |
dc.subject |
e-commerce |
en_US |
dc.subject |
online store |
en_US |
dc.subject |
social networks |
en_US |
dc.title |
Забезпечення розвитку роздрібного підприємства «Все для свята» шляхом впровадження технологій електронної комерції |
en_US |
dc.type |
Thesis |
en_US |
dc.description.abstractalt1 |
The object of research is the process of placing orders through social networks and Internet sites.
The subject of research - the online promotion of goods and services.
The purpose of the work is to improve and substantiate a set of methods of Internet promotion for the company "Everything for the holiday" FOP "Koval LS".
Research methods - general scientific method, deductive method, method of system analysis.
The first section considers the basic concepts and principles of e-business, the main advantages and disadvantages of e-business and e-commerce, global trends in e-commerce.
In the second section the organizational and economic characteristic of the researched enterprise is given, efficiency of development of the enterprise and features of its activity is considered, the marketing analysis of the enterprise is carried out and the review of advancement of competitors on the Internet is carried out.
In the third section the possible directions of development of the enterprise in the field of e-commerce were defined, the mechanism of introduction and realization of electronic trade at the investigated enterprise is developed, and economic efficiency of realization of the offered directions is substantiated. |
en_US |