dc.contributor.author |
Коптіль, Т. С.
|
|
dc.date.accessioned |
2021-03-24T14:33:41Z |
|
dc.date.available |
2021-03-24T14:33:41Z |
|
dc.date.issued |
2020 |
|
dc.identifier.uri |
http://ir.stu.cn.ua/123456789/21659 |
|
dc.description |
Коптіль, Т. С. Шляхи удосконалення організації надання аутсорсингових послуг на прикладі діяльності VTS Group call-center : магістерська робота : 076 Підприємництво, торгівля та біржова діяльність / Т. С. Коптіль ; керівник роботи Ганєєва Т. В. ; Національний університет «Чернігівська політехніка», кафедра підприємництва і торгівлі. – Чернігів, 2020. – 85 с. |
en_US |
dc.description.abstract |
Об’єкт дослідження – VTS Group call-center.
Предмет дослідження – аутсорсингові послуги компанії.
Метою роботи є удосконалити організацію надання аутсорсингових послуг у VTS Group call-center.
Завдання дослідження:
– дослідити поняття аутсорсингу;
– з’ясувати переваги та недоліки запровадження аутсорсингу у підприємницькій діяльності;
– оцінити роль та місце аутсорсингу в організації діяльності банків;
– дослідити матеріальну базу підприємства з надання послуг аутсорсингу;
– проаналізувати особливості роботи персоналу колл-центру;
– вивчити організацію системи якості на підприємстві;
– ознайомитись з основними конкурентами у сфері надання аутсорсингових послуг. |
en_US |
dc.language.iso |
uk |
en_US |
dc.publisher |
Чернігів |
en_US |
dc.subject |
аутсорсинг |
en_US |
dc.subject |
асортимент надаваних послуг |
en_US |
dc.subject |
Call-центр |
en_US |
dc.title |
Шляхи удосконалення організації надання аутсорсингових послуг на прикладі діяльності VTS Group call-center |
en_US |
dc.type |
Thesis |
en_US |