Короткий опис(реферат):
Об’єкт дослідження – VTS Group call-center.
Предмет дослідження – аутсорсингові послуги компанії.
Метою роботи є удосконалити організацію надання аутсорсингових послуг у VTS Group call-center.
Завдання дослідження:
– дослідити поняття аутсорсингу;
– з’ясувати переваги та недоліки запровадження аутсорсингу у підприємницькій діяльності;
– оцінити роль та місце аутсорсингу в організації діяльності банків;
– дослідити матеріальну базу підприємства з надання послуг аутсорсингу;
– проаналізувати особливості роботи персоналу колл-центру;
– вивчити організацію системи якості на підприємстві;
– ознайомитись з основними конкурентами у сфері надання аутсорсингових послуг.
Суть розробки, основні результати:
Коптіль, Т. С. Шляхи удосконалення організації надання аутсорсингових послуг на прикладі діяльності VTS Group call-center : магістерська робота : 076 Підприємництво, торгівля та біржова діяльність / Т. С. Коптіль ; керівник роботи Ганєєва Т. В. ; Національний університет «Чернігівська політехніка», кафедра підприємництва і торгівлі. – Чернігів, 2020. – 85 с.