IRCPNU
Institutional Repository of Chernihiv Polytechnic National University

Оцінка конкурентоспроможності та удосконалення торгівлі зоотоварами на прикладі магазину «Бурундук» м. Чернігів

ISSN 2415-363X

Show simple item record

dc.contributor.author Коток, В. Ю.
dc.date.accessioned 2021-03-24T14:44:53Z
dc.date.available 2021-03-24T14:44:53Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.uri http://ir.stu.cn.ua/123456789/21660
dc.description Коток, В. Ю. Оцінка конкурентоспроможності та удосконалення торгівлі зоотоварами на прикладі магазину «Бурундук» м. Чернігів: магістерська робота : 076 Підприємництво, торгівля та біржова діяльність / В. Ю. Коток ; керівник роботи Денисенко Т. М. ; Національний університет «Чернігівська політехніка», кафедра підприємництва і торгівлі. – Чернігів, 2020. – 58 с. en_US
dc.description.abstract Об’єкт дослідження - зоотовари та магазин «Бурундук» м. Чернігів. Предмет дослідження - асортимент зоотоварів, організація торгівлі та конкурентоспроможність магазину «Бурундук». Метою випускної кваліфікаційної роботи є проведення оцінки конкурентоспроможності та удосконалення торгівлі зоотоварами на прикладі магазину «Бурундук» м. Чернігів. У першому розділі представлено поняття конкурентоспроможності продукції та підприємства. Обґрунтовано фактори, що мають вплив на конкурентоспроможність. Проаналізовано класифікацію методів оцінювання конкурентоспроможності підприємства. Наведено алгоритм проведення оцінки конкурентоспроможності товару. Вивчені основні параметри та методи оцінки конкурентоспроможності продукції та підприємства. У другому розділі подано загальну характеристику магазину «Бурундук». Проаналізовано асортимент зоотоварів за класифікаційними ознаками. Надана оцінка асортименту зоотоварів. Третій розділ присвячений оцінці економічної ефективності діяльності магазину, його конкурентоспроможності та шляхам підвищення рівня конкурентоспроможності підприємства. en_US
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Чернігів en_US
dc.subject зоотовари en_US
dc.subject магазин «Бурундук» en_US
dc.subject асортимент en_US
dc.subject класифікація en_US
dc.subject конкурентоспроможність en_US
dc.subject pet products en_US
dc.subject shop «Chipmunk» en_US
dc.subject assortment en_US
dc.subject classification en_US
dc.subject competitiveness en_US
dc.title Оцінка конкурентоспроможності та удосконалення торгівлі зоотоварами на прикладі магазину «Бурундук» м. Чернігів en_US
dc.type Thesis en_US
dc.description.abstractalt1 The object of research - pet products and shop «Chipmunk» in Chernihiv. The subject of research - the range of pet products, trade organization and competitiveness of the shop «Chipmunk». The purpose of the final qualification work is to assess the competitiveness and improvement of trade in pet products on the example of the shop «Chipmunk» in Chernihiv. The first section presents the concept of product and enterprise competitiveness. Factors influencing competitiveness are substantiated. The classification of methods for assessing the competitiveness of the enterprise is analyzed. An algorithm for assessing the competitiveness of goods is presented. The main parameters and methods of assessing the competitiveness of products and enterprises are studied. The second section presents a general description of the shop «Chipmunk». The range of pet products by classification features is analyzed. An assessment of the range of pet products is given. The third section is devoted to assessing the economic efficiency of the store, its competitiveness and by increasing the level of competitiveness of the enterprise. en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record