dc.contributor.author |
Кубліцька, О. В.
|
|
dc.date.accessioned |
2021-03-24T14:51:24Z |
|
dc.date.available |
2021-03-24T14:51:24Z |
|
dc.date.issued |
2020 |
|
dc.identifier.uri |
http://ir.stu.cn.ua/123456789/21661 |
|
dc.description |
Кубліцька, О. В. Відкриття та розробка стратегії просування інтернет-магазину з продажу декоративної косметики: магістерська робота : 076 Підприємництво, торгівля та біржова діяльність / О. В. Кубліцька ; керівник роботи Соломаха І. В. ; Національний університет «Чернігівська політехніка», кафедра підприємництва і торгівлі. – Чернігів, 2020. – 109 с. |
en_US |
dc.description.abstract |
У роботі представлено детальний аналіз ринку електронної торгівлі в Україні. Визначені основні проблеми та перспективи розвитку галуззі. Визначено динаміку розвитку електронної торгівлі в Україні. Визначено особливості відкриття інтернет-магазину з продажу декоративної косметики. Розглянуто стратегічне просування інтернет-магазину. Розглянуто основні інструменти стратегії просування інтернет-магазину. Кваліфікаційна робота містить детальний аналіз ринку декоративної косметики України. Визначено динаміку виробництва декоративної косметики в Україні. Визначено основних конкурентів та переваги та недоліки їх інтернет-магазинів. Наведено результати досліджень потенційної цільової аудиторії. Визначено основні причини, що можуть змусити покупців відмовитися від здійснення купівлі товару. Здійснено оцінку конкурентоспроможності потенційних постачальників декоративної косметики. Розглянуто порядок створення та відкриття інтернет-магазину з продажу декоративної косметики. Розроблено асортимент інтернет-магазину з продажу декоративної косметики. Розроблено проект інтернет-магазину продажу декоративної косметики. Розроблено логотип інтернет-магазину. Розроблено стратегію просування інтернет-магазину. Розроблено порядок використання інструментів стратегії просування. У відповідності з ним розроблено висновки та пропозиції для покращення роботи підприємства. |
en_US |
dc.language.iso |
uk |
en_US |
dc.publisher |
Чернігів |
en_US |
dc.subject |
декоративна косметика |
en_US |
dc.subject |
інтернет-магазин |
en_US |
dc.subject |
електронна торгівля |
en_US |
dc.subject |
потенційна цільова аудиторія |
en_US |
dc.subject |
стратегія просування |
en_US |
dc.subject |
відкриття інтернет-магазину |
en_US |
dc.subject |
проектування інтернет-магазину |
en_US |
dc.subject |
decorative cosmetics |
en_US |
dc.subject |
online store |
en_US |
dc.subject |
e-commerce |
en_US |
dc.subject |
potential target audience |
en_US |
dc.subject |
promotion strategy |
en_US |
dc.subject |
opening an online store |
en_US |
dc.subject |
designing an online store |
en_US |
dc.title |
Відкриття та розробка стратегії просування інтернет-магазину з продажу декоративної косметики |
en_US |
dc.type |
Thesis |
en_US |
dc.description.abstractalt1 |
The paper presents a detailed analysis of the e-commerce market in Ukraine. The main problems and perspectives of the development of the industry are identified. The dynamics of e-commerce development in Ukraine is determined. The peculiarities of opening an online store for decorative cosmetics sales is determined. The strategic promotion of the online store is considered. The main tools of the online store promotion strategy are considered. The qualifying work contains a detailed analysis of the decorative cosmetics market in Ukraine. The dynamics of production of decorative cosmetics in Ukraine is determined. The main competitors and the advantages and disadvantages of their online stores are identified. The results of research of potential target audience are given. The main reasons that can force buyers to refuse to purchase goods are identified. The competitiveness of potential suppliers of decorative cosmetics has been assessed. The order of creation and opening of the online store for decorative cosmetics sales is considered. An assortment of an online store for decorative cosmetics sales is developed. The project of the online store for decorative cosmetics sales is developed. The logo of the online store has been developed.An online store promotion strategy is developed. The procedure for using the tools of the promotion strategy has been developed. In accordance with it, conclusions and proposals for improving the operations of the enterprise are developed. |
en_US |