Короткий опис(реферат):
Об’єкт дослідження – процес розвитку роздрібної торгівлі харчовими продуктами.
Предмет дослідження – особливості інноваційного розвитку підприємства з роздрібного продажу харчових продуктів на основі впровадження технологій
електронної торгівлі
Метою роботи є запропонування нового вектору інноваційного розвитку підприємства з роздрібного продажу харчових продуктів на основі впровадження технологій електронної торгівлі.
Методи дослідження – системний підхід, при якому організація розглядається як складна система, що діє в середовищі відкритих систем і складається в свою чергу з взаємопов'язаних підсистем; комплексний аналіз всіх підсистем і складових її елементів; порівняльний і логічний аналіз;
прогнозне моделювання.
В першому розділі розглянуто теоретичгні аспекти становлення й функціонування роздрібного підприємства з продажу харчових продуктів.
В другому розділі проведено аналіз динаміки та тенденцій становлення підприємства на ринку харчових продуктів в Україні.
В третьому розділі запропоновано модель створення підприємства з роздрібного продажу харчових продуктів на основі впровадження технологій електронної торгівлі.
Суть розробки, основні результати:
Розумний, О. О. Інноваційний розвиток підприємства з роздрібного продажу харчових
продуктів на основі впровадження технологій електронної торгівлі: магістерська робота : 076 Підприємництво, торгівля та біржова діяльність / О. О. Розумний, М. О. Розумний ; керівник роботи Іванова Н. В. ; Національний університет «Чернігівська політехніка», кафедра підприємництва і торгівлі. – Чернігів, 2020. – 171 с.