IRCPNU
Institutional Repository of Chernihiv Polytechnic National University

Застосування інтернет-технологій як напрям підвищення конкурентоспроможності торговельного підприємства (на прикладі компанії ТОВ «АТБ-маркет»)

ISSN 2415-363X

Show simple item record

dc.contributor.author Іваненко, І. А.
dc.date.accessioned 2021-03-25T11:45:37Z
dc.date.available 2021-03-25T11:45:37Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.uri http://ir.stu.cn.ua/123456789/21668
dc.description Іваненко, І. А. Застосування інтернет-технологій як напрям підвищення конкурентоспроможності торговельного підприємства (на прикладі компанії ТОВ «АТБ-маркет»): магістерська робота : 076 Підприємництво, торгівля та біржова діяльність / І. А. Іваненко; керівник роботи Соломаха І. В. ; Національний університет «Чернігівська політехніка», кафедра підприємництва і торгівлі. – Чернігів, 2020. – 83 с. en_US
dc.description.abstract Об’єкт дослідження - використання інтернет-технологій в діяльності торговельного підприємства, в якості одного із напрямів підвищення його конкурентоспроможності. Предмет дослідження - розвиток інтернет-технологій на підприємствах. Метою роботи є аналіз інтернет-технологій та визначення його в якості одного із напрямків підвищення конкурентоспроможності торговельного підприємства. Методи дослідження - метод порівняльного аналізу та метод логічного узагальнення, системно-структурний аналіз (при огляді теоретичних питань дипломної роботи); аналітичний метод та метод порівняльного аналізу (під час аналізу діяльності досліджуваного підприємства); багатофакторний аналіз, індексний метод та метод угруповань(при розробці шляхів вдосконалення напрямів підвищення конкурентоспроможності підприємства). В першому розділі дипломної роботи описуються теоретичні основи визначення конкурентоспроможності та інтернет-технологій, а також їх значення в діяльності торговельного підприємства. В другому розділі досліджується практика забезпечення конкурентоспроможності торговельного підприємства. В третьому розділі наводяться шляхи підвищення рівня конкурентоспроможності підприємства та використання інтернет-технологій. en_US
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Чернігів en_US
dc.subject інтернет-технології en_US
dc.subject конкурентоспроможність en_US
dc.subject торгівля en_US
dc.subject ТОВ «АТБ-маркет» en_US
dc.title Застосування інтернет-технологій як напрям підвищення конкурентоспроможності торговельного підприємства (на прикладі компанії ТОВ «АТБ-маркет») en_US
dc.type Thesis en_US
dc.description.abstractalt1 The object- of research is the use of Internet technologies in the activities of a commercial enterprise, as one of the ways to increase its competitiveness. The subject of research - the development of Internet technologies in enterprises. The purpose of the work - is to analyze Internet technologies and define it as one of the ways to increase the competitiveness of a commercial enterprise. Research methods - the method of comparative analysis and the method of logical generalization, system-structural analysis (when reviewing the theoretical issues of the thesis); analytical method and the method of comparative analysis (during the analysis of the activity of the researched enterprise); multifactor analysis, index method and group method (in developing ways to improve areas of increasing the competitiveness of the enterprise). The first section of the thesis describes the theoretical foundations of determining competitiveness and Internet technologies, as well as their importance in the activities of a commercial enterprise. The second section examines the practice of ensuring the competitiveness of a commercial enterprise. The third section presents ways to increase the level of competitiveness of the enterprise and the use of Internet technologies. en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record