Abstract:
У статті розглянуто основні поняття, пов’язані з кооперацією, а також особливості міжнародної кооперації
закладів вищої освіти. За допомогою інструментарію стратегічного управління, зокрема СВОТ-аналізу, виявлено
основні переваги та проблеми міжнародної кооперації закладів вищої освіти України, визначено можливості й за-
грози, що створює для неї зовнішнє середовище, вплив об’єктивних факторів, якого важко або неможливо уникнути,
проте необхідно реагувати. Доведено, що використання СВОТ-аналізу як інструменту управління міжнародною
кооперацією університетської освіти дає можливість не лише оцінити її сильні і слабкі сторони, можливості й
загрози, але скористатися одержаною інформацією для побудови стратегії її подальшого розвитку в умовах мінли-
вого глобалізованого світу, жорсткої конкуренції з боку потужної системи вищої освіти розвинених країн Європи
та світу і, як результат, забезпечити ефективну реалізацію місії вітчизняної вищої школи