Короткий опис(реферат):
У кваліфікаційній роботі розглянуто питання удосконалення організації
рекламної діяльності підприємства.
Кваліфікаційна робота містить такі розділи:
– теоретичні основи вдосконалення організації рекламної діяльності
підприємства ;
– оцінка організації рекламної діяльності ТОВ «ЕКО-СФЕРА»;
– шляхи вдосконалення організації рекламної діяльності ТОВ «ЕКО-
СФЕРА.
У процесі роботи зроблено висновки та внесені пропозиції щодо шляхів
удосконалення організації рекламної діяльності ТОВ «ЕКО-СФЕРА» та їх
економічне обґрунтування.
Суть розробки, основні результати:
Гирман, Ю. М. Удосконалення організації рекламної діяльності підприємства (на матеріалах ТОВ "ЕКО-СФЕРА") : магістерська робота : 075 Маркетинг / Ю. М. Гирман ; керівник роботи Т. В. Забаштанська ; НУ "Чернігівська політехніка", кафедра маркетингу, PR-технологій та логістики. - Чернігів, 2021. - 100 с.