IRChNUT
Електронний архів Національного університету "Чернігівська політехніка"

Удосконалення організації рекламної діяльності підприємства (на матеріалах ТОВ «ЕКО-СФЕРА»)

ISSN 2415-363X

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Гирман, Ю. М.
dc.date.accessioned 2021-06-08T13:10:00Z
dc.date.available 2021-06-08T13:10:00Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.uri http://ir.stu.cn.ua/123456789/22465
dc.description Гирман, Ю. М. Удосконалення організації рекламної діяльності підприємства (на матеріалах ТОВ "ЕКО-СФЕРА") : магістерська робота : 075 Маркетинг / Ю. М. Гирман ; керівник роботи Т. В. Забаштанська ; НУ "Чернігівська політехніка", кафедра маркетингу, PR-технологій та логістики. - Чернігів, 2021. - 100 с. en_US
dc.description.abstract У кваліфікаційній роботі розглянуто питання удосконалення організації рекламної діяльності підприємства. Кваліфікаційна робота містить такі розділи: – теоретичні основи вдосконалення організації рекламної діяльності підприємства ; – оцінка організації рекламної діяльності ТОВ «ЕКО-СФЕРА»; – шляхи вдосконалення організації рекламної діяльності ТОВ «ЕКО- СФЕРА. У процесі роботи зроблено висновки та внесені пропозиції щодо шляхів удосконалення організації рекламної діяльності ТОВ «ЕКО-СФЕРА» та їх економічне обґрунтування. en_US
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Чернігів en_US
dc.subject реклама en_US
dc.subject рекламна діяльність en_US
dc.subject організація рекламної діяльності en_US
dc.subject рекламна кампанія en_US
dc.subject підприємство en_US
dc.subject споживачі en_US
dc.subject конкуренти en_US
dc.subject ефективність en_US
dc.subject advertising en_US
dc.subject advertising activity en_US
dc.subject organization of advertising activity en_US
dc.subject advertising campaign en_US
dc.subject enterprise en_US
dc.subject consumers en_US
dc.subject competitors en_US
dc.subject efficiency en_US
dc.title Удосконалення організації рекламної діяльності підприємства (на матеріалах ТОВ «ЕКО-СФЕРА») en_US
dc.type Thesis en_US
dc.description.abstractalt1 In the qualifying work the question of improvement of the organization of advertising activity of the enterprise is considered. The qualification work contains the following sections: — theoretical bases of improvement of the organization of advertising activity of the enterprise; — assessment of the organization of advertising activities of LLC «EKOSFERA »; — ways to improve the organization of advertising activities of LLC «EKOSFERA ». In the course of work conclusions and the offers concerning ways of improvement of the organization of advertising activity of LLC EKO-SPHERE and their economic justification. en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних розділах

Показати скорочений опис матеріалу