dc.contributor.author |
Гирман, Ю. М.
|
|
dc.date.accessioned |
2021-06-08T13:10:00Z |
|
dc.date.available |
2021-06-08T13:10:00Z |
|
dc.date.issued |
2021 |
|
dc.identifier.uri |
http://ir.stu.cn.ua/123456789/22465 |
|
dc.description |
Гирман, Ю. М. Удосконалення організації рекламної діяльності підприємства (на матеріалах ТОВ "ЕКО-СФЕРА") : магістерська робота : 075 Маркетинг / Ю. М. Гирман ; керівник роботи Т. В. Забаштанська ; НУ "Чернігівська політехніка", кафедра маркетингу, PR-технологій та логістики. - Чернігів, 2021. - 100 с. |
en_US |
dc.description.abstract |
У кваліфікаційній роботі розглянуто питання удосконалення організації
рекламної діяльності підприємства.
Кваліфікаційна робота містить такі розділи:
– теоретичні основи вдосконалення організації рекламної діяльності
підприємства ;
– оцінка організації рекламної діяльності ТОВ «ЕКО-СФЕРА»;
– шляхи вдосконалення організації рекламної діяльності ТОВ «ЕКО-
СФЕРА.
У процесі роботи зроблено висновки та внесені пропозиції щодо шляхів
удосконалення організації рекламної діяльності ТОВ «ЕКО-СФЕРА» та їх
економічне обґрунтування. |
en_US |
dc.language.iso |
uk |
en_US |
dc.publisher |
Чернігів |
en_US |
dc.subject |
реклама |
en_US |
dc.subject |
рекламна діяльність |
en_US |
dc.subject |
організація рекламної діяльності |
en_US |
dc.subject |
рекламна кампанія |
en_US |
dc.subject |
підприємство |
en_US |
dc.subject |
споживачі |
en_US |
dc.subject |
конкуренти |
en_US |
dc.subject |
ефективність |
en_US |
dc.subject |
advertising |
en_US |
dc.subject |
advertising activity |
en_US |
dc.subject |
organization of advertising activity |
en_US |
dc.subject |
advertising campaign |
en_US |
dc.subject |
enterprise |
en_US |
dc.subject |
consumers |
en_US |
dc.subject |
competitors |
en_US |
dc.subject |
efficiency |
en_US |
dc.title |
Удосконалення організації рекламної діяльності підприємства (на матеріалах ТОВ «ЕКО-СФЕРА») |
en_US |
dc.type |
Thesis |
en_US |
dc.description.abstractalt1 |
In the qualifying work the question of improvement of the organization of
advertising activity of the enterprise is considered.
The qualification work contains the following sections:
— theoretical bases of improvement of the organization of advertising activity of
the enterprise;
— assessment of the organization of advertising activities of LLC «EKOSFERA
»;
— ways to improve the organization of advertising activities of LLC «EKOSFERA
».
In the course of work conclusions and the offers concerning ways of
improvement of the organization of advertising activity of LLC EKO-SPHERE and
their economic justification. |
en_US |