IRCPNU
Institutional Repository of Chernihiv Polytechnic National University

Формування бренду та репутації закладів освіти (на матеріалах приватної школи “МудрАнгелики”)

ISSN 2415-363X

Show simple item record

dc.contributor.author Кужільна, В. В.
dc.date.accessioned 2021-06-09T06:34:27Z
dc.date.available 2021-06-09T06:34:27Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.uri http://ir.stu.cn.ua/123456789/22469
dc.description Кужільна, В. В. Формування бренду та репутації закладів освіти (на матеріалах приватної школи “МудрАнгелики”) : магістерська робота : 075 Маркетинг / В. В. Кужільна ; керівник роботи С. В. Кульпінський ; НУ "Чернігівська політехніка", кафедра маркетингу, PR-технологій та логістики. - Чернігів, 2021. - 79 с. en_US
dc.description.abstract У кваліфікаційній роботі розглянуті проблеми формування бренду та репутації закладів освіти. У першому розділі розглянуто сутність та основні складові категорії "бренд", охарактеризовано переваги, які забезпечує організаціям використання бренду.. Другий розділ містить аналіз господарської та маркетингової діяльності а аспекті управління брендом Приватної школи “МудрАнгелики”. У третьому розділі обґрунтовано рекомендації щодо вдосконалення управління брендом та репутацією приватної школи. Висновки відбивають основні результати проведення дослідження та пропозиції щодо вдосконалення діяльності приватної школи. en_US
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Чернігів en_US
dc.subject бренд en_US
dc.subject репутація en_US
dc.subject “МудрАнгелики” en_US
dc.subject заклади освіти en_US
dc.subject приватна школа en_US
dc.subject управління брендом en_US
dc.subject формування репутації en_US
dc.subject brand en_US
dc.subject reputation en_US
dc.subject “MudrAngeliki” en_US
dc.subject education en_US
dc.subject private school en_US
dc.subject brand management en_US
dc.subject reputation formation en_US
dc.title Формування бренду та репутації закладів освіти (на матеріалах приватної школи “МудрАнгелики”) en_US
dc.type Thesis en_US
dc.description.abstractalt1 The qualification work have problems with the formation of the brand and the reputation of the publicity. The first considers the essence and main components of the category "brand", describes the benefits that organizations provide the use of the brand .. The second section contains an analysis of economic and marketing activities and aspects of brand management of the Private School "MudrAngelyky". The third section provides recommendations for improving the brand management and reputation of a private school. The findings reflect the main results of the study and suggestions for improving the activities of the private school. en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record