Короткий опис(реферат):
У кваліфікаційній роботі розглянуті проблеми формування бренду та репутації закладів освіти.
У першому розділі розглянуто сутність та основні складові категорії "бренд", охарактеризовано переваги, які забезпечує організаціям використання бренду..
Другий розділ містить аналіз господарської та маркетингової діяльності а аспекті управління брендом Приватної школи “МудрАнгелики”.
У третьому розділі обґрунтовано рекомендації щодо вдосконалення управління брендом та репутацією приватної школи.
Висновки відбивають основні результати проведення дослідження та пропозиції щодо вдосконалення діяльності приватної школи.
Суть розробки, основні результати:
Кужільна, В. В. Формування бренду та репутації закладів освіти (на матеріалах приватної школи “МудрАнгелики”) : магістерська робота : 075 Маркетинг / В. В. Кужільна ; керівник роботи С. В. Кульпінський ; НУ "Чернігівська політехніка", кафедра маркетингу, PR-технологій та логістики. - Чернігів, 2021. - 79 с.