IRCPNU
Institutional Repository of Chernihiv Polytechnic National University

Теоретичне обґрунтування сутності електронної комерції

ISSN 2415-363X

Show simple item record

dc.contributor.author Циброва, А. В.
dc.date.accessioned 2021-06-23T09:30:04Z
dc.date.available 2021-06-23T09:30:04Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.uri http://ir.stu.cn.ua/123456789/22660
dc.description Циброва, А. В. Теоретичне обґрунтування сутності електронної комерції / А. В. Циброва // Науковий вісник Полісся. -2020. - № 2 (21). - С. 170-177. en_US
dc.description.abstract Сфера торгівлі сьогодні зазнає кардинальних змін у результаті активного впровадження нових цифрових технологій, що протягом останніх десяти років змінили базові принципи функціонування цієї сфери. Електронна комерція є вже невід’ємною складовою всієї сфери торгівлі, яка розвивається в усьому світі дуже швидкими темпами. Це і обумовлює актуальність проведення наукових досліджень для поглиблення теоретичних та методичних положень її розвитку. У статті розглянуто питання визначення сутності категорії «електронна комерція». Визначено, що активний розвиток цього виду комерції у світі актуалізує проведення наукових досліджень у даному напрямку і зумовлює важливість поглиблення теоретичних та методичних положень розвитку електронної комерції, формування належного інституційного забезпечення активізації її подальшого функціонування. У статті на основі застосування методу контент-аналізу було виокремлено та проаналізовано наявні в науковій літературі концепції розгляду сутності електронної комерції. Встановлено наявність значної кількості таких підходів, що визначило необхідність їх систематизації в окремі напрями. Таким чином було виділено п’ять цілісних, узагальнених груп концепцій щодо трактування науковцями сутності електронної комерції, а саме: функціональний, інтерактивний, структурний, компонентний та статичний. У статті проаналізовано сутність кожної з концепції та запропоновано власне розуміння змісту категорії «електронна комерція»: електронна комерція – окремий вид електронного бізнесу, сутність якого полягає у формуванні та розвитку господарських відносин між економічними агентами у процесі продажу, придбання товарів та послуг за допомогою Інтернету, використання цифрових технологій маркетингу для їх збуту, електронних систем для оплати їхньої вартості з метою задоволення попиту на такі товари та послуги і для отримання прибутку en_US
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Чернігів : НУ "Чернігівська політехніка" en_US
dc.relation.ispartofseries Науковий вісник Полісся;№ 2 (21)
dc.subject комерція en_US
dc.subject електронна комерція en_US
dc.subject електронний бізнес en_US
dc.subject цифровий маркетинг en_US
dc.subject науковий підхід en_US
dc.subject систематизація en_US
dc.subject commerce en_US
dc.subject e-commerce en_US
dc.subject e-business en_US
dc.subject digital marketing en_US
dc.subject scientific approach en_US
dc.subject systematization en_US
dc.title Теоретичне обґрунтування сутності електронної комерції en_US
dc.type Article en_US
dc.description.abstractalt1 Today, commerce is undergoing radical changes as a result of active introduction of new digital technologies that have changed the basic principles of the above field over the past ten year of the whole field of trade, which is developing very rapidly around the world. This determines the relevance of research to deepen theoretical and methodological provisions of its development. Within the article, the issue of defining the essence of the category "e-commerce" is considered. It is noted that active development of this type of commerce in the world actualizes this area of research and determines the importance of deepening theoretical and methodological provisions of e-commerce, the formation of appropriate institutional support to intensify its further functioning. In the article, based on the application of the method of the content analysis, concepts of the essence consideration of "e-commerce" available in the scientific literature are singled out and analyzed. The presence of a significant number of such approaches has been established, which has determined the need to systematize them in separate areas. Thus, five holistic, generalized groups of concepts have been identified for scientists to interpret the essence of ecommerce, namely: functional, interactive, structural, component and static. Within the article, the essence of each of the concepts is analyzed, and its own understanding of the content of the category "e-commerce" is offered: е-commerce is a separate type of e-business, the essence of which is the formation and development of economic relations between economic agents in the process of selling, purchasing goods and services on the Internet, the use of digital marketing technologies for their sale, electronic systems to pay for their value in order to meet the demand for these goods and services and to make profit. en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record