dc.contributor.author |
Нетребко, А. С.
|
|
dc.date.accessioned |
2021-06-30T10:07:02Z |
|
dc.date.available |
2021-06-30T10:07:02Z |
|
dc.date.issued |
2021 |
|
dc.identifier.uri |
http://ir.stu.cn.ua/123456789/22758 |
|
dc.description |
Нетребко, А. С. Стан місцевого ринку, та відповідність товарної стратегії підприємства з продажу автомобільних запчастин : кваліфікаційна робота : 073 "Менеджмент" / А. С. Нетребко ; керівник роботи С. В. Повна ; НУ «Чернігівська політехніка», кафедра менеджменту та державної служби. – Чернігів, 2021. – 68 с. |
en_US |
dc.description.abstract |
Об'єкт дослідження – процес дослідження та удосконалення товарної
стратегії підприємства.
Предмет дослідження – теоретичні та практичні аспекти процесу
удосконалення товарної стратегії підприємства.
Метою роботи є розробка бізнес-плану розвитку товарної стратегії
підприємства з продажу автомобільних запчастин.
Методи дослідження – економіко-статистичний, математичний,
експертний, соціологічне опитування, статистичний.
Сформовано головні пріоритетні напрямки стратегічного розвитку
магазину автозапчастин; обґрунтовано концепцію розвитку магазину
автозапчастин; запропоновано зміни щодо складу магазину автозапчастин;
розроблено стратегію підвищення рентабельності за рахунок введення нової
ніші товарів в магазині автозапчастин.
Результати впроваджені у діяльність підприємства з продажу
автомобільних запчастин. |
en_US |
dc.language.iso |
uk |
en_US |
dc.publisher |
Чернігів |
en_US |
dc.subject |
стратегія |
en_US |
dc.subject |
товарна стратегія |
en_US |
dc.subject |
маркетинг |
en_US |
dc.subject |
товарна політика |
en_US |
dc.subject |
дослідження ринку |
en_US |
dc.subject |
маркетингове дослідження |
en_US |
dc.subject |
конкурентоспроможність |
en_US |
dc.subject |
commodity strategy |
en_US |
dc.subject |
marketing |
en_US |
dc.subject |
commodity policy |
en_US |
dc.subject |
market research |
en_US |
dc.subject |
marketing research |
en_US |
dc.subject |
competitiveness |
en_US |
dc.title |
Стан місцевого ринку, та відповідність товарної стратегії підприємства з продажу автомобільних запчастин |
en_US |
dc.type |
Thesis |
en_US |