IRChNUT
Електронний архів Національного університету "Чернігівська політехніка"

Стан місцевого ринку, та відповідність товарної стратегії підприємства з продажу автомобільних запчастин

ISSN 2415-363X

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Нетребко, А. С.
dc.date.accessioned 2021-06-30T10:07:02Z
dc.date.available 2021-06-30T10:07:02Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.uri http://ir.stu.cn.ua/123456789/22758
dc.description Нетребко, А. С. Стан місцевого ринку, та відповідність товарної стратегії підприємства з продажу автомобільних запчастин : кваліфікаційна робота : 073 "Менеджмент" / А. С. Нетребко ; керівник роботи С. В. Повна ; НУ «Чернігівська політехніка», кафедра менеджменту та державної служби. – Чернігів, 2021. – 68 с. en_US
dc.description.abstract Об'єкт дослідження – процес дослідження та удосконалення товарної стратегії підприємства. Предмет дослідження – теоретичні та практичні аспекти процесу удосконалення товарної стратегії підприємства. Метою роботи є розробка бізнес-плану розвитку товарної стратегії підприємства з продажу автомобільних запчастин. Методи дослідження – економіко-статистичний, математичний, експертний, соціологічне опитування, статистичний. Сформовано головні пріоритетні напрямки стратегічного розвитку магазину автозапчастин; обґрунтовано концепцію розвитку магазину автозапчастин; запропоновано зміни щодо складу магазину автозапчастин; розроблено стратегію підвищення рентабельності за рахунок введення нової ніші товарів в магазині автозапчастин. Результати впроваджені у діяльність підприємства з продажу автомобільних запчастин. en_US
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Чернігів en_US
dc.subject стратегія en_US
dc.subject товарна стратегія en_US
dc.subject маркетинг en_US
dc.subject товарна політика en_US
dc.subject дослідження ринку en_US
dc.subject маркетингове дослідження en_US
dc.subject конкурентоспроможність en_US
dc.subject commodity strategy en_US
dc.subject marketing en_US
dc.subject commodity policy en_US
dc.subject market research en_US
dc.subject marketing research en_US
dc.subject competitiveness en_US
dc.title Стан місцевого ринку, та відповідність товарної стратегії підприємства з продажу автомобільних запчастин en_US
dc.type Thesis en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних розділах

Показати скорочений опис матеріалу