Abstract:
Об'єкт дослідження – організація бізнес-планувань інтернетманазину. Предмет дослідження – проект інтернет-магазину з продажу повсякденного практичного жіночого одягу в стилі кежуал. Метою роботи є вивчення основних теоретичних і практичних акспектів складання бізнес-плану інтернет-магазину . Методи дослідження – економіко-статистичний, математичний, експертний, порівняльний, статистичний, системно-функціональний, спостережуваний. Досліджені основні теоретичні питання пов’язані з роботою бізнес-плану; вивчені структури бізнес-плану, порядок урахування витрат з його розробку; розглянуті особливості бізнес-планування інтернет-магазину; проаналізовані галузеві тенденції розвитку та можливості їх врахування в бізнес-плануванні; оцінено нормативно-правову базу діяльності інтернет-магазину.
Description:
Соловей, Д. М. Оцінка конкурентного середовища та бізнес-планування створення інтернет-магазину з продажу одягу : дипломна робота : освітньо-професійна програма «Менеджмент» / Д. М. Соловей ; керівник роботи С. В. Повна ; НУ "Чернігівська політехніка", кафедра менеджменту та державної служби. – Чернігів, 2021. – 67 с.