dc.contributor.author |
Семененко, А. І.
|
|
dc.date.accessioned |
2021-09-02T09:22:37Z |
|
dc.date.available |
2021-09-02T09:22:37Z |
|
dc.date.issued |
2020 |
|
dc.identifier.uri |
http://ir.stu.cn.ua/123456789/23359 |
|
dc.description |
Семененко, А. І. Метод формування зображень об’єктів з урахуванням трасування променів світла : випускна кваліфікаційна робота : 123 "Комп’ютерна інженерія" / А. І. Семененко ; керівник роботи В. В. Казимир ; НУ "Чернігівська політехніка", кафедра інформаційних і комп’ютерних систем. – Чернігів, 2020. – 128 с. |
en_US |
dc.description.abstract |
Об'єктом розробки є метод формування зображень об’єктів з урахування трасування променів світла.
Результатом роботи є реалізація таких можливостей додатку:
використання API DXR та DirectX 12;
створення бібліотеки методу трасування променів світла;
інтегрування та підключення для будь-яких ігрових рушіїв;
мінімальне обчислення часу однієї сцени;
розроблена комп’ютерна гра де використовується дана бібліотека;
графіка: текстури, шейдери, тіні, анімація;
Підключення бібліотеки методу трасування променів світла на визначеному рушії, а саме, Unreal engine 4 та проведено аналіз використання апаратних ресурсів при створенні сцени в комп’ютерній гри. Написання ігрової логіки, автор зупинився на візуальної мові програмування Blueprint.
Blueprints – це система візуального скриптинга Unreal Engine 4. Вона є швидким способом створення прототипів ігор. Замість порядкового написання коду все можна робити візуально: перетягувати Ноди (вузли), задавати їх властивості в інтерфейсі і з'єднувати їх «проводи». |
en_US |
dc.language.iso |
uk |
en_US |
dc.publisher |
Чернігів |
en_US |
dc.subject |
BLUEPRINT |
en_US |
dc.subject |
UNREAL ENGINE 4 |
en_US |
dc.subject |
UNITY3D |
en_US |
dc.subject |
PC |
en_US |
dc.subject |
RAYTRACING |
en_US |
dc.subject |
гра |
en_US |
dc.subject |
game |
en_US |
dc.title |
Метод формування зображень об’єктів з урахуванням трасування променів світла |
en_US |
dc.type |
Thesis |
en_US |
dc.description.abstractalt1 |
The object of development is a method of forming images of objects considering the tracing of light rays.
The result is the implementation of the following features of the application:
– use of DXR and DirectX 12 API;
– creation of a library of the method of tracing light rays;
– integration and connection for any game engines;
– minimum calculation of time of one scene;
– developed a computer game where this library is used;
– graphics: textures, shaders, shadows, animation;
Connecting the library of the method of tracing light rays on a specific engine, namely, Unreal engine 4 and analyzed the use of hardware resources when creating a scene in a computer game. Writing game logic, the author focused on the visual programming language Blueprint.
Blueprints is an Unreal Engine 4 visual scripting system. It is a quick way to prototype games. Instead of sequentially writing code, everything can be done visually: drag Nodes (nodes), set their properties in the interface and connect their "wires". |
en_US |