Abstract:
Об'єктом розробки є метод формування зображень об’єктів з урахування трасування променів світла.
Результатом роботи є реалізація таких можливостей додатку:
використання API DXR та DirectX 12;
створення бібліотеки методу трасування променів світла;
інтегрування та підключення для будь-яких ігрових рушіїв;
мінімальне обчислення часу однієї сцени;
розроблена комп’ютерна гра де використовується дана бібліотека;
графіка: текстури, шейдери, тіні, анімація;
Підключення бібліотеки методу трасування променів світла на визначеному рушії, а саме, Unreal engine 4 та проведено аналіз використання апаратних ресурсів при створенні сцени в комп’ютерній гри. Написання ігрової логіки, автор зупинився на візуальної мові програмування Blueprint.
Blueprints – це система візуального скриптинга Unreal Engine 4. Вона є швидким способом створення прототипів ігор. Замість порядкового написання коду все можна робити візуально: перетягувати Ноди (вузли), задавати їх властивості в інтерфейсі і з'єднувати їх «проводи».
Description:
Семененко, А. І. Метод формування зображень об’єктів з урахуванням трасування променів світла : випускна кваліфікаційна робота : 123 "Комп’ютерна інженерія" / А. І. Семененко ; керівник роботи В. В. Казимир ; НУ "Чернігівська політехніка", кафедра інформаційних і комп’ютерних систем. – Чернігів, 2020. – 128 с.