Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Семененко, А. І. | |
dc.date.accessioned | 2021-09-02T09:22:37Z | |
dc.date.available | 2021-09-02T09:22:37Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.uri | http://ir.stu.cn.ua/123456789/23359 | |
dc.description | Семененко, А. І. Метод формування зображень об’єктів з урахуванням трасування променів світла : випускна кваліфікаційна робота : 123 "Комп’ютерна інженерія" / А. І. Семененко ; керівник роботи В. В. Казимир ; НУ "Чернігівська політехніка", кафедра інформаційних і комп’ютерних систем. – Чернігів, 2020. – 128 с. | en_US |
dc.description.abstract | Об'єктом розробки є метод формування зображень об’єктів з урахування трасування променів світла. Результатом роботи є реалізація таких можливостей додатку: використання API DXR та DirectX 12; створення бібліотеки методу трасування променів світла; інтегрування та підключення для будь-яких ігрових рушіїв; мінімальне обчислення часу однієї сцени; розроблена комп’ютерна гра де використовується дана бібліотека; графіка: текстури, шейдери, тіні, анімація; Підключення бібліотеки методу трасування променів світла на визначеному рушії, а саме, Unreal engine 4 та проведено аналіз використання апаратних ресурсів при створенні сцени в комп’ютерній гри. Написання ігрової логіки, автор зупинився на візуальної мові програмування Blueprint. Blueprints – це система візуального скриптинга Unreal Engine 4. Вона є швидким способом створення прототипів ігор. Замість порядкового написання коду все можна робити візуально: перетягувати Ноди (вузли), задавати їх властивості в інтерфейсі і з'єднувати їх «проводи». | en_US |
dc.language.iso | uk | en_US |
dc.publisher | Чернігів | en_US |
dc.subject | BLUEPRINT | en_US |
dc.subject | UNREAL ENGINE 4 | en_US |
dc.subject | UNITY3D | en_US |
dc.subject | PC | en_US |
dc.subject | RAYTRACING | en_US |
dc.subject | гра | en_US |
dc.subject | game | en_US |
dc.title | Метод формування зображень об’єктів з урахуванням трасування променів світла | en_US |
dc.type | Thesis | en_US |
dc.description.abstractalt1 | The object of development is a method of forming images of objects considering the tracing of light rays. The result is the implementation of the following features of the application: – use of DXR and DirectX 12 API; – creation of a library of the method of tracing light rays; – integration and connection for any game engines; – minimum calculation of time of one scene; – developed a computer game where this library is used; – graphics: textures, shaders, shadows, animation; Connecting the library of the method of tracing light rays on a specific engine, namely, Unreal engine 4 and analyzed the use of hardware resources when creating a scene in a computer game. Writing game logic, the author focused on the visual programming language Blueprint. Blueprints is an Unreal Engine 4 visual scripting system. It is a quick way to prototype games. Instead of sequentially writing code, everything can be done visually: drag Nodes (nodes), set their properties in the interface and connect their "wires". | en_US |