IRChNUT
Електронний архів Національного університету "Чернігівська політехніка"

Система кластеризації клієнтського набору даних для покращення якості обслуговування

ISSN 2415-363X

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Валентій, В. С.
dc.contributor.author Дорош, М. С.
dc.date.accessioned 2021-11-18T10:45:16Z
dc.date.available 2021-11-18T10:45:16Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.uri http://ir.stu.cn.ua/123456789/24353
dc.description Валентій, В. С. Система кластеризації клієнтського набору даних для покращення якості обслуговування / В. С. Валентій ; наук. кер. М. С. Дорош // Новітні технології у науковій діяльності і навчальному процесі : зб. тез Всеукр. наук.-практ. конф. студентів, аспірантів та молодих учених (м. Чернігів, 18-19 берез. 2021 р.) : збірник тез доп. – Чернігів : НУ «Чернігівська політехніка», 2021. – С. 108-109. en_US
dc.description.abstract Мета роботи: створити систему кластеризації наборів клієнтських даних, яка сприятиме покращенню якості обслуговування, збільшенню прибутку, підвищенню лояльності клієнтів, прогнозуванню продажів. en_US
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Чернігів : НУ "Чернігівська політехніка" en_US
dc.subject кластеризація en_US
dc.subject набор даних en_US
dc.subject якість en_US
dc.subject обслуговування en_US
dc.subject модуль en_US
dc.title Система кластеризації клієнтського набору даних для покращення якості обслуговування en_US
dc.type Working Paper en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних розділах

Показати скорочений опис матеріалу