dc.contributor.author |
Рябов, Д. І.
|
|
dc.contributor.author |
Безручко, В. М.
|
|
dc.date.accessioned |
2021-11-22T13:18:13Z |
|
dc.date.available |
2021-11-22T13:18:13Z |
|
dc.date.issued |
2021 |
|
dc.identifier.uri |
http://ir.stu.cn.ua/123456789/24392 |
|
dc.description |
Рябов, Д. І. Особливості конструкції та застосування сучасних гібридних електродвигунів IPM-SYNRM / Д. І. Рябов ; наук. кер. в. М. Безручко // Новітні технології у науковій діяльності і навчальному процесі : зб. тез Всеукр. наук.-практ. конф. студентів, аспірантів та молодих учених (м. Чернігів, 18-19 берез. 2021 р.) : збірник тез доп. – Чернігів : НУ «Чернігівська політехніка», 2021. – С. 183-185. |
en_US |
dc.description.abstract |
Переваги гібридного двигуна перед традиційним асинхронним полягає в більшому ККД 96% проти 94%. Ефективне охолодження ротора асинхронного двигуна велика проблема, якої немає у IPM-SynRM. Додатковою перевагою є реактивний опір, що забезпечує більш високі значення обертального моменту ніж у асинхронних двигунів. Технологія двигунів IPM-SynRM встановила новий стандарт у світі електромобілів. |
en_US |
dc.language.iso |
uk |
en_US |
dc.publisher |
Чернігів : НУ "Чернігівська політехніка" |
en_US |
dc.subject |
конструкція |
en_US |
dc.subject |
гібрид |
en_US |
dc.subject |
електродвигун |
en_US |
dc.subject |
IPM-SYNRM |
en_US |
dc.title |
Особливості конструкції та застосування сучасних гібридних електродвигунів IPM-SYNRM |
en_US |
dc.type |
Working Paper |
en_US |