Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Рябов, Д. І. | |
dc.contributor.author | Безручко, В. М. | |
dc.date.accessioned | 2021-11-22T13:18:13Z | |
dc.date.available | 2021-11-22T13:18:13Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.uri | http://ir.stu.cn.ua/123456789/24392 | |
dc.description | Рябов, Д. І. Особливості конструкції та застосування сучасних гібридних електродвигунів IPM-SYNRM / Д. І. Рябов ; наук. кер. в. М. Безручко // Новітні технології у науковій діяльності і навчальному процесі : зб. тез Всеукр. наук.-практ. конф. студентів, аспірантів та молодих учених (м. Чернігів, 18-19 берез. 2021 р.) : збірник тез доп. – Чернігів : НУ «Чернігівська політехніка», 2021. – С. 183-185. | en_US |
dc.description.abstract | Переваги гібридного двигуна перед традиційним асинхронним полягає в більшому ККД 96% проти 94%. Ефективне охолодження ротора асинхронного двигуна велика проблема, якої немає у IPM-SynRM. Додатковою перевагою є реактивний опір, що забезпечує більш високі значення обертального моменту ніж у асинхронних двигунів. Технологія двигунів IPM-SynRM встановила новий стандарт у світі електромобілів. | en_US |
dc.language.iso | uk | en_US |
dc.publisher | Чернігів : НУ "Чернігівська політехніка" | en_US |
dc.subject | конструкція | en_US |
dc.subject | гібрид | en_US |
dc.subject | електродвигун | en_US |
dc.subject | IPM-SYNRM | en_US |
dc.title | Особливості конструкції та застосування сучасних гібридних електродвигунів IPM-SYNRM | en_US |
dc.type | Working Paper | en_US |