ISSN 2415-363X

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Ревко, А. М.
dc.date.accessioned 2021-12-20T08:34:07Z
dc.date.available 2021-12-20T08:34:07Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.uri http://ir.stu.cn.ua/123456789/24722
dc.description Revko, A. M. Leadership and Emotional Intelligence in Social Management / А. М. Revko // Інноваційний потенціал соціальної роботи в сучасному світі: на межі науки та практики : матеріали I Міжнарод. наук.-практ. конф. (м. Чернігів, 20-21 трав. 2021 р.). – Чернігів : НУ "Чернігівська політехніка", 2021. – С. 42-43. en_US
dc.description.abstract As a conclusion important to note, that to be effective, leaders must have a solid understanding of how their emotions and actions affect the people around them. The better a social manager as a leader relates to and works with others, the more successful he or she will be. en_US
dc.language.iso en en_US
dc.publisher Чернігів : НУ "Чернігівська політехніка" en_US
dc.subject Leadership en_US
dc.subject Emotional Intelligence en_US
dc.subject Social management en_US
dc.title Leadership and Emotional Intelligence in Social Management en_US
dc.type Working Paper en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних розділах

Показати скорочений опис матеріалу