Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Ворона, М. М. | |
dc.date.accessioned | 2021-12-23T09:04:16Z | |
dc.date.available | 2021-12-23T09:04:16Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.uri | http://ir.stu.cn.ua/123456789/24776 | |
dc.description | Ворона, М. М. Пріоритетність напрямку екологічної освіти в контексті необхідного стандарту сучасного суспільства / М. М. Ворона // Інноваційний потенціал соціальної роботи в сучасному світі: на межі науки та практики : матеріали I Міжнарод. наук.-практ. конф. (м. Чернігів, 20-21 трав. 2021 р.). – Чернігів : НУ "Чернігівська політехніка", 2021. – С. 166-168. | en_US |
dc.description.abstract | Екологічну компетентність можна трактувати як екологічну обізнаність, розуміння власної поведінки та цілком свідоме ставлення до природи, навколишнього середовища. Метою екологічного виховання старших підлітків має бути спрямованість на формування екологічної свідомості особистості, виховання екологічно усвідомленої поведінки. | en_US |
dc.language.iso | uk | en_US |
dc.publisher | Чернігів : НУ "Чернігівська політехніка" | en_US |
dc.subject | пріоритет | en_US |
dc.subject | екологічна освіта | en_US |
dc.subject | стандарт | en_US |
dc.subject | сучасне суспільство | en_US |
dc.title | Пріоритетність напрямку екологічної освіти в контексті необхідного стандарту сучасного суспільства | en_US |
dc.type | Working Paper | en_US |