dc.contributor.author |
Герасименко, О. В.
|
|
dc.contributor.author |
Попова, В. В.
|
|
dc.date.accessioned |
2021-12-23T09:38:09Z |
|
dc.date.available |
2021-12-23T09:38:09Z |
|
dc.date.issued |
2021 |
|
dc.identifier.uri |
http://ir.stu.cn.ua/123456789/24779 |
|
dc.description |
Герасименко, О. В. Теоретико-методологічні засади психологічного впливу на процес формування професійної спрямованості майбутніх соціальних працівників у роботі з дітьми з особливими потребами / О. В. Герасименко, В. В. Попова // Інноваційний потенціал соціальної роботи в сучасному світі: на межі науки та практики : матеріали I Міжнарод. наук.-практ. конф. (м. Чернігів, 20-21 трав. 2021 р.). – Чернігів : НУ "Чернігівська політехніка", 2021. – С. 173-175. |
en_US |
dc.description.abstract |
Професійна спрямованість особистості розвивається у процесі професіоналізації та значно впливає на оволодіння професійними знаннями, уміннями й навичками. Відповідно, вона є визначальною особистісною властивістю у характеристиці майбутнього спеціаліста, від якої залежить формування здібностей, знань та інших професійно значущих властивостей особистості, які впливають на ефективність виконання майбутньої професійної діяльності. |
en_US |
dc.language.iso |
uk |
en_US |
dc.publisher |
Чернігів : НУ "Чернігівська політехніка" |
en_US |
dc.subject |
теоретико-методологічні засади |
en_US |
dc.subject |
професійна спрямованість |
en_US |
dc.subject |
соціальний працівник |
en_US |
dc.subject |
діти з особливими потребами |
en_US |
dc.title |
Теоретико-методологічні засади психологічного впливу на процес формування професійної спрямованості майбутніх соціальних працівників у роботі з дітьми з особливими потребами |
en_US |
dc.type |
Working Paper |
en_US |