Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Герасименко, О. В. | |
dc.contributor.author | Попова, В. В. | |
dc.date.accessioned | 2021-12-23T09:38:09Z | |
dc.date.available | 2021-12-23T09:38:09Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.uri | http://ir.stu.cn.ua/123456789/24779 | |
dc.description | Герасименко, О. В. Теоретико-методологічні засади психологічного впливу на процес формування професійної спрямованості майбутніх соціальних працівників у роботі з дітьми з особливими потребами / О. В. Герасименко, В. В. Попова // Інноваційний потенціал соціальної роботи в сучасному світі: на межі науки та практики : матеріали I Міжнарод. наук.-практ. конф. (м. Чернігів, 20-21 трав. 2021 р.). – Чернігів : НУ "Чернігівська політехніка", 2021. – С. 173-175. | en_US |
dc.description.abstract | Професійна спрямованість особистості розвивається у процесі професіоналізації та значно впливає на оволодіння професійними знаннями, уміннями й навичками. Відповідно, вона є визначальною особистісною властивістю у характеристиці майбутнього спеціаліста, від якої залежить формування здібностей, знань та інших професійно значущих властивостей особистості, які впливають на ефективність виконання майбутньої професійної діяльності. | en_US |
dc.language.iso | uk | en_US |
dc.publisher | Чернігів : НУ "Чернігівська політехніка" | en_US |
dc.subject | теоретико-методологічні засади | en_US |
dc.subject | професійна спрямованість | en_US |
dc.subject | соціальний працівник | en_US |
dc.subject | діти з особливими потребами | en_US |
dc.title | Теоретико-методологічні засади психологічного впливу на процес формування професійної спрямованості майбутніх соціальних працівників у роботі з дітьми з особливими потребами | en_US |
dc.type | Working Paper | en_US |