dc.contributor.author |
Рябова, Т. А.
|
|
dc.date.accessioned |
2021-12-30T08:44:02Z |
|
dc.date.available |
2021-12-30T08:44:02Z |
|
dc.date.issued |
2021 |
|
dc.identifier.uri |
http://ir.stu.cn.ua/123456789/24857 |
|
dc.description |
Маркетинговий менеджмент : метод. вказівки до практ. занять та самост. роботи для здобувачів ступеню вищ. освіти «магістр» спец. 075 «Маркетинг» / уклад. Т. А. Рябова. Чернігів : НУ «Чернігівська політехніка», 2021. – 72 с. |
en_US |
dc.description.abstract |
Основними завданнями дисципліни є: вивчення основних понять, систем і алгоритмів маркетингового менеджменту; набуття практичних навичок розв'язання конкретних маркетингових завдань; формування умінь творчого пошуку резервів удосконалення маркетингової діяльності підприємства. |
en_US |
dc.language.iso |
uk |
en_US |
dc.publisher |
Чернігів : НУ "Чернігівська політехніка" |
en_US |
dc.title |
Маркетинговий менеджмент : методичні вказівки до практичних занять та самостійної роботи для здобувачів ступеню вищої освіти «магістр» спеціальності 075 «Маркетинг» |
en_US |
dc.type |
Learning Object |
en_US |