Короткий опис(реферат):
У кваліфікаційній роботі обґрунтовано теоретичні засади комплексу маркетингу у сфері спорту та розроблено практичні рекомендації щодо активізації маркетингової діяльності футбольного клубу. У першому розділі розглянуто наукові підходи до визначення спортивного маркетингу; охарактеризовано комплекс маркетингу та особливості маркетингової стратегії у футбольному клубі. Другий розділ містить аналіз зовнішнього та внутрішнього середовища футбольного клубу «Десна»; оцінку реалізації компонентів маркетинг-міксу у клубі. У третьому розділі обґрунтовано рекомендації щодо вдосконалення стратегії спортивного маркетингу ФК «Десна» та її реалізації; визначено напрямки формування лояльності споживачів до продуктів футбольного клубу «Десна» та пропозиції щодо впровадження системи динамічного ціноутворення на квитки.
Суть розробки, основні результати:
Хомєнок, М. В. Активізація маркетингової діяльності у сфері спорту (на матеріалах ФК «Десна») : випускна кваліфікаційна робота : 075 "Маркетинг" / М. В. Хомєнок ; керівник роботи С. О. Полковниченко ; НУ "Чернігівська політехніка", кафедра маркетингу, PR-технологій та логістики. – Чернігів, 2021. – 65 с.