IRChNUT
Електронний архів Національного університету "Чернігівська політехніка"

Активізація маркетингової діяльності у сфері спорту (на матеріалах ФК «Десна»)

ISSN 2415-363X

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Хомєнок, М. В.
dc.date.accessioned 2022-01-21T18:36:26Z
dc.date.available 2022-01-21T18:36:26Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.uri http://ir.stu.cn.ua/123456789/25193
dc.description Хомєнок, М. В. Активізація маркетингової діяльності у сфері спорту (на матеріалах ФК «Десна») : випускна кваліфікаційна робота : 075 "Маркетинг" / М. В. Хомєнок ; керівник роботи С. О. Полковниченко ; НУ "Чернігівська політехніка", кафедра маркетингу, PR-технологій та логістики. – Чернігів, 2021. – 65 с. en_US
dc.description.abstract У кваліфікаційній роботі обґрунтовано теоретичні засади комплексу маркетингу у сфері спорту та розроблено практичні рекомендації щодо активізації маркетингової діяльності футбольного клубу. У першому розділі розглянуто наукові підходи до визначення спортивного маркетингу; охарактеризовано комплекс маркетингу та особливості маркетингової стратегії у футбольному клубі. Другий розділ містить аналіз зовнішнього та внутрішнього середовища футбольного клубу «Десна»; оцінку реалізації компонентів маркетинг-міксу у клубі. У третьому розділі обґрунтовано рекомендації щодо вдосконалення стратегії спортивного маркетингу ФК «Десна» та її реалізації; визначено напрямки формування лояльності споживачів до продуктів футбольного клубу «Десна» та пропозиції щодо впровадження системи динамічного ціноутворення на квитки. en_US
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Чернігів en_US
dc.subject маркетингова діяльність en_US
dc.subject спортивний маркетинг en_US
dc.subject футбольний клуб en_US
dc.subject маркетинг футбольного клубу, en_US
dc.subject комплекс маркетингу en_US
dc.subject marketing activity en_US
dc.subject sports marketing en_US
dc.subject football club en_US
dc.subject football club marketing en_US
dc.subject marketing complex en_US
dc.title Активізація маркетингової діяльності у сфері спорту (на матеріалах ФК «Десна») en_US
dc.type Thesis en_US
dc.description.abstractalt1 In the qualification work, we substantiated the theoretical foundations of the marketing complex in the field of sports and developed practical recommendations for intensifying the marketing activities of the football club. In the first chapter, we considered the scientific approaches to the definition of sports marketing; described the complex of marketing and features of the marketing strategy in the football club. The second chapter contains an analysis of the external and internal environment of the football club «Desna»; assessment of the implementation of the components of the marketing mix in the club. In the third chapter we substantiated the recommendations for improving the sports marketing strategy of FC «Desna» and its implementation; identified the directions of formation of consumer loyalty to the products of the football club «Desna» and proposals for the introduction of a dynamic pricing system for tickets. en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних розділах

Показати скорочений опис матеріалу