IRChNUT
Електронний архів Національного університету "Чернігівська політехніка"

Взаємозв`язок маркетингової та логістичної діяльності на підприємстві

ISSN 2415-363X

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Хоменко, І. О.
dc.contributor.author Бабаченко, Л. В.
dc.date.accessioned 2022-02-14T10:49:50Z
dc.date.available 2022-02-14T10:49:50Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.uri http://ir.stu.cn.ua/123456789/25400
dc.description Хоменко, І. О. Взаємозв`язок маркетингової та логістичної діяльності на підприємстві / І. О. Хоменко, Л. В. Бабаченко // Інфраструктура ринку . – 2018. – Вип. 23. – С. 80-85. en_US
dc.description.abstract У статті досліджено сфери компетенцій маркетингу і логістики у сфері збуту продукції. Розкрито сутність концепції маркетинглогістики, цілей логістики та маркетингу. Визначено необхідність аналізу специфіки й ефективних результатів суб’єктів господарювання на основі взаємодії маркетингу і логістики. Зазначено практичну спроможність кожної з цих категорій, а також їх тісний взаємозв'язок і взаємозалежність. У статті встановлено, що логістика і маркетинг можуть визначатися як самостійні концепції управління, однак за їх взаємодії можливо досягти більшої ефективності. en_US
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Одеса : Причорноморський науково-дослідний інститут економіки та інновацій en_US
dc.subject маркетинг en_US
dc.subject логістика en_US
dc.subject взаємодія en_US
dc.subject концепція en_US
dc.subject підприємство en_US
dc.subject збут en_US
dc.subject продукція en_US
dc.subject політика розподілу продукції en_US
dc.subject marketing en_US
dc.subject logistic en_US
dc.subject cooperation en_US
dc.subject conception en_US
dc.subject enterprise en_US
dc.subject sale en_US
dc.subject products en_US
dc.subject politics of distribution of products en_US
dc.title Взаємозв`язок маркетингової та логістичної діяльності на підприємстві en_US
dc.title.alternative The interaction of marketing and logistics activities at the enterprise en_US
dc.type Article en_US
dc.description.abstractalt1 The article explores the areas of marketing and logistics competencies in the field of product sales. The essence of the concept of marketing-logistics, goals of logistics and marketing is revealed. The necessity of analysis of specificity and effective results of business entities on the basis of the interaction between marketing and logistics is determined. The practical capabilities of each of these categories are indicated, as well as their close interconnection and interdependence. The article finds that logistics and market ing can be defined as independent management concepts, but with their interaction, it is possible to achieve greater efficiency. en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних розділах

Показати скорочений опис матеріалу