ISSN 2415-363X

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Вербицька, А. В.
dc.contributor.author Бабаченко, Л. В.
dc.date.accessioned 2022-12-27T09:17:35Z
dc.date.available 2022-12-27T09:17:35Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.uri http://ir.stu.cn.ua/123456789/26424
dc.description Verbytska, A. Communication strategy development algorithm for B2C startups / А. Verbytska, L. Babachenko // Приазовський економічний вісник. - 2021. - Вип. 5 (28). - С. 51-55. uk_UA
dc.description.abstract This article proposes an author’s algorithm for developing a communication strategy for B2C startups, including: communication audit of B2C startup, setting goals and objectives of the communication strategy (business goals, marketing goals, communication goals); analysis of the business model of the startup (defining of the life cycle of the startup); defining of the target audience; development of communication messages for each segment in accordance with the profile; definition of startup communication tools; definition of communication channels of the startup; development of a communication plan; media plan development; evaluation of the effectiveness of the communication strategy. The proposed algorithm focuses on the indepth analysis of the profile of the consumer’s personality, which allows to predict behavioural responses in conditions of uncertainty and create an effective communication strategy B2C startup. uk_UA
dc.language.iso en uk_UA
dc.relation.ispartofseries Приазовський економічний вісник;Вип. 5 (28)
dc.subject communication strategy uk_UA
dc.subject startup business model analysis uk_UA
dc.subject startup life cycle uk_UA
dc.subject target audience uk_UA
dc.subject communication channels uk_UA
dc.subject media plan uk_UA
dc.subject комунікаційна стратегія стартапу uk_UA
dc.subject аналіз бізнес моделі стартапу uk_UA
dc.subject аналіз життєвого циклу стартапу uk_UA
dc.subject визначення цільової аудиторії uk_UA
dc.subject канали комунікації uk_UA
dc.subject медіаплан uk_UA
dc.title Communication strategy development algorithm for B2C startups uk_UA
dc.title.alternative Алгоритм розробки комунікаційної стратегії для В2С стартапів uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.description.abstractalt1 Ефективність та дієвість сучасної економіки значною мірою залежить від здатності швидко виводити на ринок інноваційну продукцію. Щоб прискорити час виходу такої продукції на ри- нок, збільшити її споживчу вартість, а також належним чином підготувати цільову аудиторію, необхідно розробити реалістичні маркетингові стратегії та плани, спробувати підвищити ефек- тивність маркетингових операцій та впровадити найсучасніші маркетингові інструменти, які зараз все більше базуються на ко- мунікаційних технологіях. Для безперервного зростання ефек- тивності інноваційних продуктів на ринку в мережевій економіці необхідні нові методи та технології для управління інструмента- ми просування маркетингу. Такі методи повинні враховувати ін- тереси різних груп споживачів. Цифрова трансформація бізнесу та зростання кількості B2C стартапів вплинули на необхідність створення ефективних маркетингових комунікацій із споживача- ми цифрових послуг та продуктів у висококонкурентному серед- овищі. Основними типовими проблемами, які досліджуються в рамках специфіки стартап-маркетингу, є проблеми витрат на просування, розробка маркетингової стратегії, яка найчастіше є інтуїтивно зрозумілою, а також проблеми спілкування з потен- ційними клієнтами. Стартапи зазвичай стикаються з конкретни- ми проблемами, розвиваючи свою комунікаційну політику, осо- бливо на ранній стадії. У статті пропонується алгоритм розробки комунікаційної стратегії для B2C стартапів, що включає: аудит комунікації B2C стартапу, визначення цілей та завдань комуні- каційної стратегії (бізнес-цілі, маркетингові цілі, цілі комунікації); аналіз бізнес-моделі стартапу (визначення життєвого циклу стартапу); визначення цільової аудиторії (ведення розвитку клі- єнтів, створення CJM); розробка комунікаційних повідомлень для кожного сегменту; визначення інструментів комунікації стартапу; визначення комунікаційних каналів; розробку комуні- каційного плану; розробку медіа-плану; оцінку ефективності ко- мунікаційної стратегії. Запропонований алгоритм зосереджений на поглибленому аналізі особистості споживача, що дозволяє передбачити поведінкові реакції в умовах невизначеності та створити ефективну комунікаційну стратегію для B2C стартапу. uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних розділах

Показати скорочений опис матеріалу