dc.contributor.author |
Вербицька, А. В.
|
|
dc.date.accessioned |
2022-12-27T10:37:41Z |
|
dc.date.available |
2022-12-27T10:37:41Z |
|
dc.date.issued |
2022 |
|
dc.identifier.uri |
http://ir.stu.cn.ua/123456789/26428 |
|
dc.description |
Verbytska, A. Advantages of social media marketing as a lead generation channel for startups / А. Verbytska // Науковий погляд: економіка та управління. - 2022. - № 2 (78). - C. 72-78.
DOI: https://doi.org/10.32836/2521-666X/2022-78-11
http://www.scientificview.umsf.in.ua/archive/2022/2_78_2022/13.pdf |
uk_UA |
dc.description.abstract |
Highly competitive environment of start-ups encourages the effective implementation of their marketing and business
goals. The key task in this context is lead generation, which supports a start-up’s key tasks, namely strengthening
market positions and increasing sales. The key channel of the lead generation is the social media, which is in the best
method of performing marketing and business tasks formed within the framework of lead generation. The aim of the
paper is to study the channel of social media as a tool of lead generation for start-ups. The paper considers the features
of start-up lead generation on the social media platform, and stages of lead generation for start-ups. The paper
offers a number of measures focused at enhancing start-up`s position in social media channel in the context of lead
generation. A special focus is dedicated to increasing the effectiveness of marketing investments under COVID-19
pandemic. |
uk_UA |
dc.language.iso |
en |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
Науковий погляд: економіка та управління;№ 2 (78) |
|
dc.subject |
Social Media |
uk_UA |
dc.subject |
Lead Generation |
uk_UA |
dc.subject |
Start-up |
uk_UA |
dc.subject |
Target Audience |
uk_UA |
dc.subject |
COVID-19 |
uk_UA |
dc.subject |
соціальні мережі |
uk_UA |
dc.subject |
лідогенерація |
uk_UA |
dc.subject |
стартап |
uk_UA |
dc.subject |
цільова аудиторія, |
uk_UA |
dc.title |
Advantages of social media marketing as a lead generation channel for startups |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Переваги маркетингу в соціальних мережах як каналу лідогенерації для стартапів |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |
dc.description.abstractalt1 |
Висококонкурентне середовище діяльності стартапів спонукає до результативного виконання їх мар-
кетинг- і бізнес-цілей. Ключовою задачею в цьому контексті є лідогенерація, що підтримує виконання клю-
чових задач стартапу – а саме, посилення позицій на ринку та ріст обсягів продажу. Ключовим каналом
лідогенерації для стартапу є соціальні мережі, що в найбільш ефективний спосіб дозволяють виконати
маркетинг- і бізнес-задачі, що сформовано в рамках лідогенерації. Метою статті є вивчення каналу со-
ціальних мереж як засобу лідогенерації для стартапів. В статті розглянуто особливості лідогенерації
стартапу на платформах соціальних мереж, а також етапи лідогенерації. Вивчено специфічні заходи, що
необхідно вживати задля результативного використання каналу соціальних мереж в задачах лідогенерації
стартапу. Подано етапи лідогенерації стартапу. Названо особливості лідогенерації на окремих платфор-
мах соціальних мереж. Вивчено результати останніх досліджень щодо рішень маркетингових директорів
в контексті використання каналу соціальних мереж. Названо критерії вибору відповідних каналів соці-
альних мереж в контексті задач лідогенерації для стартапу. В статті запропоновано комплекс заходів з
покращення позиції стартапу в каналі соціальних мереж для задач лідогенерації, що охоплює такі блоки:
1. Оптимізація профілю стартапу; 2. Використання активних посилань у контенті; 3. Створення платної
реклами в соціальних мережах; 4. Автоматизація за допомогою інструментів чату; 5. Здійснення спеці-
альних маркетингових акцій; 6. Використання інструментів особистих історій і відгуків; 7. Використання
інструменту прямих трансляцій; 8. Підключення до електронної комерції. Наголошено на важливості ви-
бору найбільш підходящої платформи соціальної мережі в розрізі лідогенерації конкретного стартапу.
Виділено особливості використання інструменту соціальних мереж в площині задач лідогенерації в панде-
мію COVID-19. Зокрема, наголошено на пріоритеті маркетингових директорів в період пандемії COVID-19
на перенаправлення витрат маркетингу на канал соціальних мереж. Окремий фокус направлено на ріст
ефективності вкладень в маркетинг в пандемію COVID-19. Перспективи майбутніх досліджень поляга-
ють у вивченні iнших iнструментiв Digital-маркетингу (SEO, PPC, інші) в контексті задач лідогенерації
стартапів. |
uk_UA |