ISSN 2415-363X

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Вербицька, А. В.
dc.date.accessioned 2022-12-27T10:37:41Z
dc.date.available 2022-12-27T10:37:41Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.uri http://ir.stu.cn.ua/123456789/26428
dc.description Verbytska, A. Advantages of social media marketing as a lead generation channel for startups / А. Verbytska // Науковий погляд: економіка та управління. - 2022. - № 2 (78). - C. 72-78. DOI: https://doi.org/10.32836/2521-666X/2022-78-11 http://www.scientificview.umsf.in.ua/archive/2022/2_78_2022/13.pdf uk_UA
dc.description.abstract Highly competitive environment of start-ups encourages the effective implementation of their marketing and business goals. The key task in this context is lead generation, which supports a start-up’s key tasks, namely strengthening market positions and increasing sales. The key channel of the lead generation is the social media, which is in the best method of performing marketing and business tasks formed within the framework of lead generation. The aim of the paper is to study the channel of social media as a tool of lead generation for start-ups. The paper considers the features of start-up lead generation on the social media platform, and stages of lead generation for start-ups. The paper offers a number of measures focused at enhancing start-up`s position in social media channel in the context of lead generation. A special focus is dedicated to increasing the effectiveness of marketing investments under COVID-19 pandemic. uk_UA
dc.language.iso en uk_UA
dc.relation.ispartofseries Науковий погляд: економіка та управління;№ 2 (78)
dc.subject Social Media uk_UA
dc.subject Lead Generation uk_UA
dc.subject Start-up uk_UA
dc.subject Target Audience uk_UA
dc.subject COVID-19 uk_UA
dc.subject соціальні мережі uk_UA
dc.subject лідогенерація uk_UA
dc.subject стартап uk_UA
dc.subject цільова аудиторія, uk_UA
dc.title Advantages of social media marketing as a lead generation channel for startups uk_UA
dc.title.alternative Переваги маркетингу в соціальних мережах як каналу лідогенерації для стартапів uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.description.abstractalt1 Висококонкурентне середовище діяльності стартапів спонукає до результативного виконання їх мар- кетинг- і бізнес-цілей. Ключовою задачею в цьому контексті є лідогенерація, що підтримує виконання клю- чових задач стартапу – а саме, посилення позицій на ринку та ріст обсягів продажу. Ключовим каналом лідогенерації для стартапу є соціальні мережі, що в найбільш ефективний спосіб дозволяють виконати маркетинг- і бізнес-задачі, що сформовано в рамках лідогенерації. Метою статті є вивчення каналу со- ціальних мереж як засобу лідогенерації для стартапів. В статті розглянуто особливості лідогенерації стартапу на платформах соціальних мереж, а також етапи лідогенерації. Вивчено специфічні заходи, що необхідно вживати задля результативного використання каналу соціальних мереж в задачах лідогенерації стартапу. Подано етапи лідогенерації стартапу. Названо особливості лідогенерації на окремих платфор- мах соціальних мереж. Вивчено результати останніх досліджень щодо рішень маркетингових директорів в контексті використання каналу соціальних мереж. Названо критерії вибору відповідних каналів соці- альних мереж в контексті задач лідогенерації для стартапу. В статті запропоновано комплекс заходів з покращення позиції стартапу в каналі соціальних мереж для задач лідогенерації, що охоплює такі блоки: 1. Оптимізація профілю стартапу; 2. Використання активних посилань у контенті; 3. Створення платної реклами в соціальних мережах; 4. Автоматизація за допомогою інструментів чату; 5. Здійснення спеці- альних маркетингових акцій; 6. Використання інструментів особистих історій і відгуків; 7. Використання інструменту прямих трансляцій; 8. Підключення до електронної комерції. Наголошено на важливості ви- бору найбільш підходящої платформи соціальної мережі в розрізі лідогенерації конкретного стартапу. Виділено особливості використання інструменту соціальних мереж в площині задач лідогенерації в панде- мію COVID-19. Зокрема, наголошено на пріоритеті маркетингових директорів в період пандемії COVID-19 на перенаправлення витрат маркетингу на канал соціальних мереж. Окремий фокус направлено на ріст ефективності вкладень в маркетинг в пандемію COVID-19. Перспективи майбутніх досліджень поляга- ють у вивченні iнших iнструментiв Digital-маркетингу (SEO, PPC, інші) в контексті задач лідогенерації стартапів. uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних розділах

Показати скорочений опис матеріалу