Короткий опис(реферат):
Об’єкт дослідження – підприємство ПрАТ «Укроптбакалія».
Предмет дослідження – методика розроблення конкурентних стратегій, організаційно-виробнича структура підприємства, товарний асортимент, ринок та його суб’єкти, конкурентоспроможність.
Метою роботи є розробка рекомендацій стосовно удосконалення конкурентної стратегії та заходів підвищення конкурентоспроможності підприємства ПрАТ «Укроптбакалія».
Методи дослідження – методи аналізу та синтезу, системний аналіз, методи статистичного прогнозування та моделювання ситуації та економіко-статистичні методи, порівняння та групування, якісний та кількісний аналізи, графічні методи та таблиці, математико-статистичної обробки даних з використанням сучасних комп’ютерних технологій.
В першому розділі охарактеризовано класифікацію та наведено характеристику конкурентних стратегій. Розглянуто підходи до формування комплексної конкурентної стратегії підприємства. Наведено характеристику класифікації товарів та асортиментної політики підприємств.
В другому розділі кваліфікаційної роботи було наведено загальну характеристику підприємства ПрАТ «Укроптбакалія». Проведено аналіз бізнес-оточення підприємства та інтенсивності конкуренції на цільовому ринку. Оцінено конкурентоспроможність ПрАТ «Укроптбакалія» та розглянуто передумови підвищення її рівня.
В третьому розділі була розглянута конкурентна стратегія ПрАТ «Укроптбакалія» на фокусному сегменті ринку. Досліджено формування системи управління та контролю за якістю продукції підприємства. Проведена диференціація асортименту підприємства, та обґрунтовано ефективність стратегічних рішень.
Суть розробки, основні результати:
Євган, Ю. М. Конкурентна стратегія промислового підприємства в умовах нестабільності ринку (на прикладі ПрАТ «Укроптбакалія») : випускна кваліфікаційна робота : 076 "Підприємництво, торгівля та біржова діяльність"/ Ю. М. Євган ; керівник роботи Н. В. Іванова ; НУ "Чернігівська політехніка", Кафедра підприємництва і торгівлі. – Чернігів, 2022. – 96 с.