IRChNUT
Електронний архів Національного університету "Чернігівська політехніка"

Конкурентна стратегія промислового підприємства в умовах нестабільності ринку (на прикладі ПрАТ «Укроптбакалія»)

ISSN 2415-363X

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Євган, Ю. М.
dc.date.accessioned 2023-01-05T12:38:05Z
dc.date.available 2023-01-05T12:38:05Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.uri http://ir.stu.cn.ua/123456789/26500
dc.description Євган, Ю. М. Конкурентна стратегія промислового підприємства в умовах нестабільності ринку (на прикладі ПрАТ «Укроптбакалія») : випускна кваліфікаційна робота : 076 "Підприємництво, торгівля та біржова діяльність"/ Ю. М. Євган ; керівник роботи Н. В. Іванова ; НУ "Чернігівська політехніка", Кафедра підприємництва і торгівлі. – Чернігів, 2022. – 96 с. uk_UA
dc.description.abstract Об’єкт дослідження – підприємство ПрАТ «Укроптбакалія». Предмет дослідження – методика розроблення конкурентних стратегій, організаційно-виробнича структура підприємства, товарний асортимент, ринок та його суб’єкти, конкурентоспроможність. Метою роботи є розробка рекомендацій стосовно удосконалення конкурентної стратегії та заходів підвищення конкурентоспроможності підприємства ПрАТ «Укроптбакалія». Методи дослідження – методи аналізу та синтезу, системний аналіз, методи статистичного прогнозування та моделювання ситуації та економіко-статистичні методи, порівняння та групування, якісний та кількісний аналізи, графічні методи та таблиці, математико-статистичної обробки даних з використанням сучасних комп’ютерних технологій. В першому розділі охарактеризовано класифікацію та наведено характеристику конкурентних стратегій. Розглянуто підходи до формування комплексної конкурентної стратегії підприємства. Наведено характеристику класифікації товарів та асортиментної політики підприємств. В другому розділі кваліфікаційної роботи було наведено загальну характеристику підприємства ПрАТ «Укроптбакалія». Проведено аналіз бізнес-оточення підприємства та інтенсивності конкуренції на цільовому ринку. Оцінено конкурентоспроможність ПрАТ «Укроптбакалія» та розглянуто передумови підвищення її рівня. В третьому розділі була розглянута конкурентна стратегія ПрАТ «Укроптбакалія» на фокусному сегменті ринку. Досліджено формування системи управління та контролю за якістю продукції підприємства. Проведена диференціація асортименту підприємства, та обґрунтовано ефективність стратегічних рішень. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Чернігів : НУ "Чернігівська політехніка" uk_UA
dc.subject конкурентоспроможність uk_UA
dc.subject стратегія uk_UA
dc.subject підприємство uk_UA
dc.subject асортимент uk_UA
dc.subject competitive advantage uk_UA
dc.subject strategy uk_UA
dc.subject enterprise uk_UA
dc.subject assortment uk_UA
dc.title Конкурентна стратегія промислового підприємства в умовах нестабільності ринку (на прикладі ПрАТ «Укроптбакалія») uk_UA
dc.title.alternative Competitive strategy of industrial enterprise in conditions of market instability (on the example of PrJSC "Ukroptbakaliya") uk_UA
dc.type Thesis uk_UA
dc.description.abstractalt1 Object of research - the enterprise PrJSC "Ukroptbakaliya". Subject of research - methodology of development of competitive strategies, organizational and production structure of the enterprise, product range, market and its subjects, сompetitive advantage. The aim of the work is to develop recommendations for improving the competitive strategy and measures to increase the competitiveness of the enterprise PrJSC "Ukroptbakaliya". Methods of research - methods of analysis and synthesis, system analysis, methods of statistical forecasting and modeling of the situation and economic and statistical methods, comparison and grouping, qualitative and quantitative analysis, graphical methods and tables, mathematical and statistical data processing using modern computer technology. The first chapter describes the classification and characteristics of competitive strategies. It considers approaches to formation of a complex competitive strategy of an enterprise. The characteristics of the classification of goods and assortment policy of enterprises are given. In the second chapter of the qualification work, a general description of the enterprise PrJSC "Ukroptbakaliya" was given. The analysis of the business environment of the enterprise and the intensity of competition in the target market was carried out. The competitiveness of PrJSC "Ukroptbakaliya" was assessed and the prerequisites for increasing its level were considered. In the third chapter, the competitive strategy of PrJSC "Ukroptbakaliya" in the focus market segment was considered. The formation of the system of management and quality control of the enterprise's products was investigated. The differentiation of the assortment of the enterprise is carried out, and the effectiveness of strategic decisions is substantiated. uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних розділах

Показати скорочений опис матеріалу