IRCPNU
Institutional Repository of Chernihiv Polytechnic National University

Шляхи удосконалення управління збутовою діяльністю на ринку какао-напоїв підприємства ТОВ «СІ ЕНД СІ ГРУП», м. Київ

ISSN 2415-363X

Show simple item record

dc.contributor.author Костюченко, Б. П.
dc.date.accessioned 2023-01-05T12:43:50Z
dc.date.available 2023-01-05T12:43:50Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.uri http://ir.stu.cn.ua/123456789/26501
dc.description Костюченко, Б. П. Шляхи удосконалення управління збутовою діяльністю на ринку какао-напоїв підприємства ТОВ «СІ ЕНД СІ ГРУП», м. Київ : випускна кваліфікаційна робота : 076 "Підприємництво, торгівля та біржова діяльність"/ Б. П. Костюченко ; керівник роботи І. В. Соломаха ; НУ "Чернігівська політехніка", Кафедра підприємництва і торгівлі. – Чернігів, 2022. – 58 с. uk_UA
dc.description.abstract В умовах переорієнтації підприємств до потреб ринку найважливішим питанням є формування політики збуту відносно мінливих вимог споживачів та високого рівня конкуренції. Об’єктом дослідження - процес управління збутовою діяльністю ТО«Ѳ ЕНД СІ ГРУП». Предмет дослідження – є теоретичні засади управління збутовою діяльністю торговельного підприємства та практичні аспекти їх застосування у діяльності ТО«Ѳ ЕНД СІ ГРУП». Метою дослідження - є аналіз управління системи збуту і розробка пропозицій щодо вдосконалення збутової діяльності ТОВ «СІ ЕНД СІ ГРУП». Методи дослідження –порівняння, аналізу і синтезу; систематизації та узагальнення; вимірювання, факторний аналіз та спостереження. Кваліфікаційна робота присвячена розробленню теоретико-методологічних засад та практичних рекомендацій щодо удосконалення збутової діяльністі підприємства на основі відомих компаній. Опрацьовано інформаційну складову збутової діяльності підприємства. На основі зібраної інформації був проведений аналіз управління збутової діяльності організації Узагальнено процес збутової діяльності як інструмент модернізації бізнес-процесів. Сформульовано науково – методичні підходи до підвищення ефективності управління збутової діяльності. Надано організаційну характеристику досліджуваного підприємства та характеристики її діяльності. Надане економічне обґрунтування створення організаційних заходів з метою удосконалення управління збутом. Запропоновано заходи щодо вдосконалення ефективність від впровадження управління збутової діяльності з використанням CRM-системи. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Чернігів : НУ "Чернігівська політехніка" uk_UA
dc.subject збутова діяльність uk_UA
dc.subject система збуту uk_UA
dc.subject стратегія збуту uk_UA
dc.subject збутова політика uk_UA
dc.subject управління збутовою діяльністю uk_UA
dc.subject CRM-системи uk_UA
dc.subject sales activity uk_UA
dc.subject sales system uk_UA
dc.subject sales strategy uk_UA
dc.subject sales policy uk_UA
dc.subject management of sales activities uk_UA
dc.subject CRM systems uk_UA
dc.title Шляхи удосконалення управління збутовою діяльністю на ринку какао-напоїв підприємства ТОВ «СІ ЕНД СІ ГРУП», м. Київ uk_UA
dc.title.alternative Ways of improving the management of sales activities in the market of cocoa drinks of the LLC "SI AND SI GROUP", Kyiv uk_UA
dc.type Thesis uk_UA
dc.description.abstractalt1 The main text of the qualification work is laid out on 58 pages of printed text. The work contains 5 figures, 7 tables, and 35 literary sources. In the conditions of reorientation of enterprises to the needs of the market, the most important issue is the formation of a sales policy in relation to the changing demands of consumers and a high level of competition. The object of the study is the process of managing the sales activities of "SI AND SI GROUP" LLC. The subject of the study is the theoretical principles of managing the sales activity of a trading enterprise and the practical aspects of their application in the activities of SI END SI GROUP LLC. The purpose of the study is to analyze the management of the sales system and develop proposals for improving the sales activities of SI AND SI GROUP LLC. Research methods - comparison, analysis and synthesis; systematization and generalization; measurement, factor analysis and observation. The qualification work is devoted to the development of theoretical and methodological principles and practical recommendations for improving the sales activities of the enterprise on the basis of well-known companies. The informational component of the enterprise's sales activity has been worked out. On the basis of the collected information, an analysis of the management of the organization's sales activity was carried out. The process of sales activity was summarized as a tool for modernizing business processes. Scientific and methodical approaches to increasing the efficiency of sales management have been formulated. The organizational characteristics of the investigated enterprise and the characteristics of its activities are given. The economic rationale for the creation of organizational measures aimed at improving sales management is provided. Measures to improve efficiency from the implementation of sales management using the CRM system are proposed. uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record