Abstract:
Мета роботи: виявлення слабких сторін підприємства у сфері креативного мислення, формулювання необхідності розвитку креативного середовища та креативного менеджменту на будь-якому підприємстві, незалежно від сфери діяльності. Об’єкт дослідження: креативне середовище ТОВ «ВТП «Бравалюр».
Методи дослідження: метод спостережень; статистичної обробки інформації; порівняльного економічного аналізу; спостережень за роботою підприємства; опитування працівників підприємства. Результати дослідження: розроблено висновки та пропозиції щодо обґрунтування напрямків формування та реалізації креативного середовища на підприємстві, визначена необхідність формування креативного середовища на підприємстві, сформульовано пропозиції щодо формування та реалізації креативного середовища на ТОВ «ВТП «Бравалюр». Очікувана соціально-економічна ефективність від впровадження розроблених пропозицій: покращення показників роботи підприємства завдяки формулюванню та реалізації креативного середовища ТОВ «ВТП «Бравалюр».
Значущість роботи та висновки: обґрунтованість та спрямованість теоретичних положень, рекомендацій і підходів, викладених у роботі, використання яких поліпшить процес формування та реалізації креативного середовища на ТОВ «ВТП «Бравалюр».
Description:
Левін, А. В. Формування та реалізація креативного середовища на підприємстві як запорука його успішності (на матеріалах ТОВ «ВТП «Бравалюр») : випускна кваліфікаційна робота : 073 "Менеджмент" / А. В. Левін ; керівник роботи С. М. Хмелевський ; НУ "Чернігівська політехніка", Кафедра управління персоналом та бізнес-технологій. – Чернігів, 2022. – 141 с.