Короткий опис(реферат):
Метою дослідження є розробка шляхів підвищення інноваційності продукції підприємства на ринку хлібобулочної продукції.
Об’єктом є процес дослідження методів підвищення інноваційності продукції на прикладі ПАТ «Чернігівський хлібокомбінат».
Предметом дослідження є економічна діяльність ПАТ «Чернігівський хлібокомбінат» в ринкових умовах.
Методи дослідження – методологічну основу роботи становлять загальнонаукові прийоми досліджень і спеціальні методи, що ґрунтуються на сучасних наукових засадах управлінської, економічної і споріднених з ними наук. У роботі використано методи: абстрактно-логічний, системно-аналітичний, функціонально-структурний, порівняльний аналіз, синергетичний.
Інформаційною базою дослідження стали діючі Закони України, підзаконні нормативні акти Кабінету Міністрів України, органів державної виконавчої влади та місцевого самоврядування, наукові праці, соціологічні опитування. Практична значущість розробки шляхів інноваційного розвитку для ПАТ «Чернігівський хлібокомбінат» полягає у підвищенні конкурентних позицій, фінансової стабільності організації. Запропоновані зміни дозволять підприємству знизити рівень витрат під час використання виробничих ресурсів, розширити асортимент товарної продукції та ефективно реорганізувати організаційну структуру.
Суть розробки, основні результати:
Ліхута, О. О. Підвищення інноваційності продукції на виробничому підприємстві в умовах підвищення конкурентоспроможності : випускна кваліфікаційна робота : 073 "Менеджмент" / О. О. Ліхута ; керівник роботи О. С. Лашук ; НУ "Чернігівська політехніка", Кафедра публічного управління та менеджменту організацій. – Чернігів, 2022. – 84 с.