IRCPNU
Institutional Repository of Chernihiv Polytechnic National University

Дослідження довговічності гальмівної системи та особливостей зношення зубчатих передач вузлів легкового автомобіля (комплексний проект)

ISSN 2415-363X

Show simple item record

dc.contributor.author Розум, Р. І.
dc.date.accessioned 2023-02-22T10:28:28Z
dc.date.available 2023-02-22T10:28:28Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.uri http://ir.stu.cn.ua/123456789/26859
dc.description Розум, Р. І. Дослідження довговічності гальмівної системи та особливостей зношення зубчатих передач вузлів легкового автомобіля (комплексний проект) : випускна кваліфікаційна робота : 274 "Автомобільний транспорт" / Р. І. Розум ; керівник роботи В. В. Кальченко ; НУ "Чернігівська політехніка", Кафедра автомобільного транспорту та галузевого машинобудування. – Чернігів, 2022. – 176 с. uk_UA
dc.description.abstract В даній кваліфікаційній роботі магістра проектується легковий повнопривідний автомобіль з модернізацією муфти зчеплення та проведений розрахунок сил які діють на колінчастий вал. У якості автомобіля прототипу було вибрано ВАЗ 2121 з попереднім його описом. Також визначенні масові показники автомобіля, побудовано зовнішню швидкісну характеристику двигуна та силовий баланс автомобіля. Проведений розрахунок двигуна, в якості прототипу - ВАЗ 2106. Проведено розрахунок показників динамічності, паливної економічності та гальмування автомобіля з побудовою відповідних графіків. Було розраховано основних функціональних елементів зчеплення автомобіля з його модернізацією, модернізація полягає в збільшенні діаметру фрикційних накладок зчеплення автомобіля. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Чернігів : НУ «Чернігівська політехніка» uk_UA
dc.subject автомобіль uk_UA
dc.subject двигун uk_UA
dc.subject тепловий розрахунок uk_UA
dc.subject індикаторна діаграма uk_UA
dc.subject кривошипно-шатунний механізм uk_UA
dc.subject показники динамічності uk_UA
dc.subject паливна економічність uk_UA
dc.subject гальмівні властивості uk_UA
dc.subject зчеплення uk_UA
dc.subject колінчастий вал uk_UA
dc.subject car uk_UA
dc.subject engine uk_UA
dc.subject thermal calculation uk_UA
dc.subject indicator diagram uk_UA
dc.subject crank mechanism uk_UA
dc.subject indicators of dynamism uk_UA
dc.subject fuel efficiency uk_UA
dc.subject braking properties uk_UA
dc.subject clutch uk_UA
dc.subject crankshaft uk_UA
dc.title Дослідження довговічності гальмівної системи та особливостей зношення зубчатих передач вузлів легкового автомобіля (комплексний проект) uk_UA
dc.title.alternative Reconciliation of the durability of the galvanic system and the features of the wear of gears of the nodes of a passenger car (complex project) uk_UA
dc.type Thesis uk_UA
dc.description.abstractalt1 In this qualifying work of the master, a passenger all-wheel drive car with modernization of the clutch is designed and the calculation of the forces acting on the crankshaft. VAZ 2121 with its preliminary description was chosen as a prototype car. Also the mass indicators of the car were determined, the external speed characteristic of the engine and the power balance of the car were built.The calculation of the engine, as a prototype - VAZ 2106. The calculation of indicators of dynamism, fuel economy and braking of the car with the construction of appropriate schedules. The main functional elements of the car's clutch with its modernization were calculated, the modernization consists in increasing the diameter of the car's clutch friction linings. uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record