Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Розум, Р. І. | |
dc.date.accessioned | 2023-02-22T10:28:28Z | |
dc.date.available | 2023-02-22T10:28:28Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.uri | http://ir.stu.cn.ua/123456789/26859 | |
dc.description | Розум, Р. І. Дослідження довговічності гальмівної системи та особливостей зношення зубчатих передач вузлів легкового автомобіля (комплексний проект) : випускна кваліфікаційна робота : 274 "Автомобільний транспорт" / Р. І. Розум ; керівник роботи В. В. Кальченко ; НУ "Чернігівська політехніка", Кафедра автомобільного транспорту та галузевого машинобудування. – Чернігів, 2022. – 176 с. | uk_UA |
dc.description.abstract | В даній кваліфікаційній роботі магістра проектується легковий повнопривідний автомобіль з модернізацією муфти зчеплення та проведений розрахунок сил які діють на колінчастий вал. У якості автомобіля прототипу було вибрано ВАЗ 2121 з попереднім його описом. Також визначенні масові показники автомобіля, побудовано зовнішню швидкісну характеристику двигуна та силовий баланс автомобіля. Проведений розрахунок двигуна, в якості прототипу - ВАЗ 2106. Проведено розрахунок показників динамічності, паливної економічності та гальмування автомобіля з побудовою відповідних графіків. Було розраховано основних функціональних елементів зчеплення автомобіля з його модернізацією, модернізація полягає в збільшенні діаметру фрикційних накладок зчеплення автомобіля. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Чернігів : НУ «Чернігівська політехніка» | uk_UA |
dc.subject | автомобіль | uk_UA |
dc.subject | двигун | uk_UA |
dc.subject | тепловий розрахунок | uk_UA |
dc.subject | індикаторна діаграма | uk_UA |
dc.subject | кривошипно-шатунний механізм | uk_UA |
dc.subject | показники динамічності | uk_UA |
dc.subject | паливна економічність | uk_UA |
dc.subject | гальмівні властивості | uk_UA |
dc.subject | зчеплення | uk_UA |
dc.subject | колінчастий вал | uk_UA |
dc.subject | car | uk_UA |
dc.subject | engine | uk_UA |
dc.subject | thermal calculation | uk_UA |
dc.subject | indicator diagram | uk_UA |
dc.subject | crank mechanism | uk_UA |
dc.subject | indicators of dynamism | uk_UA |
dc.subject | fuel efficiency | uk_UA |
dc.subject | braking properties | uk_UA |
dc.subject | clutch | uk_UA |
dc.subject | crankshaft | uk_UA |
dc.title | Дослідження довговічності гальмівної системи та особливостей зношення зубчатих передач вузлів легкового автомобіля (комплексний проект) | uk_UA |
dc.title.alternative | Reconciliation of the durability of the galvanic system and the features of the wear of gears of the nodes of a passenger car (complex project) | uk_UA |
dc.type | Thesis | uk_UA |
dc.description.abstractalt1 | In this qualifying work of the master, a passenger all-wheel drive car with modernization of the clutch is designed and the calculation of the forces acting on the crankshaft. VAZ 2121 with its preliminary description was chosen as a prototype car. Also the mass indicators of the car were determined, the external speed characteristic of the engine and the power balance of the car were built.The calculation of the engine, as a prototype - VAZ 2106. The calculation of indicators of dynamism, fuel economy and braking of the car with the construction of appropriate schedules. The main functional elements of the car's clutch with its modernization were calculated, the modernization consists in increasing the diameter of the car's clutch friction linings. | uk_UA |