Короткий опис(реферат):
Політика маркетингових комунікацій є однією зі складових комплексу маркетингу. Приваблива товарна пропозиція виробника, поширюючись через розгалужену систему дистрибуції, знаходить свого споживача і задовольняє його потреби лише тоді, коли вона підтримується відповідною комунікаційною програмою. Основною метою маркетингових комунікацій є інформаційна підтримка споживачів, можливість вибору пропонованих товарів і послуг.
Предметом вивчення навчальної дисципліни є методи і процеси формування маркетингових комунікацій на підприємстві в умовах ринкової економіка.
Передумовою для вивчення дисципліни є успішне засвоєння таких дисциплін, як «Маркетинг», «Основи маркетингової діяльності». Дисципліна є обов’язковою компонентою освітньої програми «Бізнес-маркетинг та інтернет-комунікації» першого (бакалаврського) рівня вищої освіти.
Метою курсу є озброєння ЗВО знаннями з питань налагодження ефективних маркетингових комунікацій для ефективного просування продукції на ринку. Отримані знання та навички повинні допомагати майбутнім фахівцям приймати правильні управлінські рішення.
Суть розробки, основні результати:
Маркетингові комунікації : метод. вказ. до практ. занять для здобувачів перш. (бакалавр.) рівня вищ. освіти спеціальності «075 Маркетинг» освіт. програми «Бізнес-маркетинг та інтернет-комунікації» всіх форм навчання / уклад.: А. В. Вербицька, Л. В. Бабаченко, Н. М. Чийпеш. - Чернігів : НУ «Чернігівська політехніка», 2023. - 18 с.