IRChNUT
Електронний архів Національного університету "Чернігівська політехніка"

Основи мікро та макроекономіки : конспект лекцій для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня спеціальності 075 «Маркетинг»

ISSN 2415-363X

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Полковниченко, С. О.
dc.date.accessioned 2023-06-07T12:56:11Z
dc.date.available 2023-06-07T12:56:11Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.uri http://ir.stu.cn.ua/123456789/27904
dc.description Основи мікро та макроекономіки : конспект лекцій для здобувачів вищ. освіти перш.(бакалавр.) рівня спеціальності 075 «Маркетинг» / уклад. С. О. Полковниченко. - Чернігів : НУ «Чернігівська політехніка», 2023. - 190 с. uk_UA
dc.description.abstract Успіх будь-якої економічної діяльності визначають не лише наявність стартового капіталу чи підприємницьких здібностей, а й знання закономірностей функціонування економічних мікро та макросистем у різних ринкових ситуаціях та вміння їх ефективно використовувати. Систему таких знань забезпечує вивчення дисципліни «Основи мікро та макроекономіки», яка є обов’язковою складовою освітньої програми «Бізнес-маркетинг та інтернет-комунікації». «Основи мікро та макроекономіки» відноситься до комплексу економічних дисциплін і вивчає процес прийняття оптимальних рішень окремими економічними суб’єктами під впливом мікро- та макросередовища. Курс «Основи мікро- та макроекономіки» допоможе здобувачам вищої освіти оволодіти системою знань про попит і пропозицію на мікро- та макрорівні, умови ринкової рівноваги, наслідки впливу держави на ринкову рівновагу; загальні принципи раціональної поведінки економічних суб’єктів (споживача і виробника) у різних ринкових структурах; закономірності встановлення загальної економічної рівноваги; систему національних рахунків та її основні макроекономічні показники; основні індикатори макроекономічної нестабільності; механізм фіскальної та грошової політики держави тощо. Мета курсу – формування у здобувачів вищої освіти методологічної бази мікро- та макроекономічного аналізу поведінки економічних суб’єктів у ринкових умовах; навичок практичного використання універсального та специфічного інструментарію для прийняття обґрунтованих рішень щодо здійснення вибору за обмежених засобів і наявності альтернативних можливостей. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Чернігів : НУ "Чернігівська політехніка" uk_UA
dc.title Основи мікро та макроекономіки : конспект лекцій для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня спеціальності 075 «Маркетинг» uk_UA
dc.type Learning Object uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних розділах

Показати скорочений опис матеріалу