dc.contributor.author |
Антіпін, Є. В.
|
|
dc.contributor.author |
Зяхор, І. В.
|
|
dc.contributor.author |
Дідковський, О. В.
|
|
dc.contributor.author |
Кавуніченко, О. В.
|
|
dc.contributor.author |
Левчук, А. М.
|
|
dc.contributor.author |
Шило, Ю. А.
|
|
dc.date.accessioned |
2023-06-14T08:06:01Z |
|
dc.date.available |
2023-06-14T08:06:01Z |
|
dc.date.issued |
2023 |
|
dc.identifier.uri |
http://ir.stu.cn.ua/123456789/28253 |
|
dc.description |
Антіпін, Є. В. Технологія контактного стикового зварювання оплавленням термічнозміцнених рейок / Є. В. Антіпін, І. В. Зяхор, О. В. Дідковський, О. В. Кавуніченко, А. М. Левчук, Ю. А. Шило // Комплексне забезпечення якості технологічних процесів та систем (КЗЯТПС – 2023) : тези доповідей XІІІ Міжнародної науково-практичної конференції (м. Чернігів, 25–26 травня 2023 р.) : у 2 т. Т. 2. – Чернігів : НУ «Чернігівська політехніка», 2023. – С. 91-92. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
На залізницях України використовують рейки класу R260 (нетермозміцнені) і 2 типи термічнозміцнених рейок – поверхнево-загартовані (R350HT) і поверхнево-загартовані, мікролеговані ванадієм (К76Ф). Показники міцності та зносостійкості рейок забезпечуються за рахунок отримання регламентованої перлітної структури заданої дисперсності (сорбітно-трооститної), яка визначає розподіл твердості по перерізу рейки. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
Чернігів : НУ "Чернігівська політехніка" |
uk_UA |
dc.title |
Технологія контактного стикового зварювання оплавленням термічнозміцнених рейок |
uk_UA |
dc.type |
Working Paper |
uk_UA |