IRChNUT
Електронний архів Національного університету "Чернігівська політехніка"

Технологія контактного стикового зварювання оплавленням термічнозміцнених рейок

ISSN 2415-363X

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Антіпін, Є. В.
dc.contributor.author Зяхор, І. В.
dc.contributor.author Дідковський, О. В.
dc.contributor.author Кавуніченко, О. В.
dc.contributor.author Левчук, А. М.
dc.contributor.author Шило, Ю. А.
dc.date.accessioned 2023-06-14T08:06:01Z
dc.date.available 2023-06-14T08:06:01Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.uri http://ir.stu.cn.ua/123456789/28253
dc.description Антіпін, Є. В. Технологія контактного стикового зварювання оплавленням термічнозміцнених рейок / Є. В. Антіпін, І. В. Зяхор, О. В. Дідковський, О. В. Кавуніченко, А. М. Левчук, Ю. А. Шило // Комплексне забезпечення якості технологічних процесів та систем (КЗЯТПС – 2023) : тези доповідей XІІІ Міжнародної науково-практичної конференції (м. Чернігів, 25–26 травня 2023 р.) : у 2 т. Т. 2. – Чернігів : НУ «Чернігівська політехніка», 2023. – С. 91-92. uk_UA
dc.description.abstract На залізницях України використовують рейки класу R260 (нетермозміцнені) і 2 типи термічнозміцнених рейок – поверхнево-загартовані (R350HT) і поверхнево-загартовані, мікролеговані ванадієм (К76Ф). Показники міцності та зносостійкості рейок забезпечуються за рахунок отримання регламентованої перлітної структури заданої дисперсності (сорбітно-трооститної), яка визначає розподіл твердості по перерізу рейки. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Чернігів : НУ "Чернігівська політехніка" uk_UA
dc.title Технологія контактного стикового зварювання оплавленням термічнозміцнених рейок uk_UA
dc.type Working Paper uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних розділах

Показати скорочений опис матеріалу