dc.contributor.author |
Сугоняк, І. І.
|
|
dc.contributor.author |
Кривонос, О. П.
|
|
dc.contributor.author |
Праздніков, В. О.
|
|
dc.date.accessioned |
2023-06-14T11:38:49Z |
|
dc.date.available |
2023-06-14T11:38:49Z |
|
dc.date.issued |
2023 |
|
dc.identifier.uri |
http://ir.stu.cn.ua/123456789/28282 |
|
dc.description |
Сугоняк, І. І. Моделі та методи машинного навчання у прогнозі продажів / І. І. Сугоняк, О. П. Кривонос, В. О. Праздніков // Комплексне забезпечення якості технологічних процесів та систем (КЗЯТПС – 2023) : тези доповідей XІІІ Міжнародної науково-практичної конференції (м. Чернігів, 25–26 травня 2023 р.) : у 2 т. Т. 2. – Чернігів : НУ «Чернігівська політехніка», 2023. – С. 307-309. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
У висококонкурентному світі бізнесу прогнозування продажів з використанням моделей та методів машинного навчання стає необхідністю. Вони дозволяють компаніям отримувати перевагу над конкурентами, прогнозувати зміни в попиті, забезпечувати ефективне управління виробництвом, запасами та використанням наявних ресурсів і звісно ж знизити витрати. Орім того, моделі та методи машинного навчання дозволяють підвищити задоволеність клієнтів шляхом персоналізованих рекомендацій та пропозицій, що у свою чергу сприяє збільшенню продажів та покращенню взаємодії компаній зі споживачами. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
Чернігів : НУ "Чернігівська Політехніка" |
uk_UA |
dc.title |
Моделі та методи машинного навчання у прогнозі продажів |
uk_UA |
dc.type |
Working Paper |
uk_UA |